Home » , » دانلود نسخه کم حجم بازی ریمن با لینک مستقیم (Rayman Origin PC Game)

دانلود نسخه کم حجم بازی ریمن با لینک مستقیم (Rayman Origin PC Game)

نوشته شده توسط حسین در تاریخ ۱۳۹۱ فروردین ۱۰, پنجشنبه

دانلود نسخه کم حجم ۳۶۰ مگابایتی با لینک مستقیم
و این بار ، شاهکار کمپانی یوبی سافت ! نسخه ی رسمی بازی Rayman Origins هم اکنو برای کنسول پی سی قابل دریافت است . این بازی در تاریخ 29 مارس سال 2012 میلادی ، موعد انتشار داشته است . گرافيك Rayman Origins يك زيبايي مطلق است. طرح هاي مراحل را خود ميشل آنسل و تيم خبره Ubi Artwork زده اند كه نتيجه، محيط هاي بسيار زيبا و پرجزئيات است. رنگ هاي بسيار شاد، كيفيت عالي محيط و شخصيت ها، انيميشن هاي زيبا و فريم بالا يك اثر هنري جذاب خلق كرده است. به هيچ وجه نمي توان زيبايي گرافيك اين بازي را توصيف كرد و بايد با چشمان خود آن را تجربه كنيد. بازي پر از شخصيت ها و موجودات گوناگون است كه هر كدام صداهاي خاص خود را دارند

بعضي از آن ها فوق العاده صداي خنده داري دارند و لحن حرف زدن بعضي شخصيت ها شبيه به فرانسوي ها است (سازندگان بازي فرانسوي هستند). موسيقي يكي ديگر از زيبايي هاي اين بازي است. هر منطقه از بازي يك تم خاص دارد. حتي در بعضي مراحل با موسيقي هم بازي مي كنيد و آهنگ مي زنيد. اين بازي را با صداي بسيار بالا گوش دهيد. گيم پلي بازي دقيقاً مثل بازي هاي 2D قديمي است. در اين بازي فقط 3 كار مي توانيد انجام دهيد: پرش كنيد، راه برويد و ضربه بزنيد. يعني فقط به 2 دكمه و يك آنالوگ نياز داريد. به ظاهر همه چيز ساده است، ولي Ubisoft آنچنان زيبا اين مضامين را كنار هم گذاشته كه از اول بازي تا انتها پاي آن ميخكوب مي شويد. بازي در انواع و اقسام مكان ها اتفاق مي افتد و بيش از 60 مرحله متنوع در اين بازي وجود دارند. يك مرحله زير آب، يك مرحله در جنگل، مرحله ديگر در بيابان و يكي در آسمان است. در هر مرحله، شما بايد تعداد امتيازهاي لازم در محيط را (دقيقاً مثل سنت رايج بازي هاي 2D) جمع كنيد و پس از پايان مرحله، با شمارش آن ها يك سري مدال بگيريد. اين مدال ها (يا بهتر بگوييم شكلك ها) كليد باز كردن مراحل بعدي هستند. به طور مثال، براي باز كردن يك مرحله و يا يك Stage جديد، بايد 21 مدال داشته باشيد. هر چقدر در يك مرحله تعداد بيشتري امتياز جمع كنيد، در آخر مدال بيشتري مي گيريد. بعضي امتيازها به شكل يك لوح هستند كه حاوي تعداد زيادي امتياز هستند و با گرفتن آن ها مي توانيد خيلي راحت تر مدال بگيريد. البته گرفتن اين لوح ها كار ساده اي نيست و سازندگان از قصد بدست آوردن آن ها را سخت كرده اند كه تلاش زيادي براي آن ها بكنيد. بعضي امتيازها (يك سري موجودات دايره اي شكل كه دست و چشم هم دارند... تا بازي نكنيد متوجه نخواهيد شد!!!) بزرگ تر هستند و با گرفتن آن ها ناگهان موسيقي بازي به يك تم خيلي خنده دار تغيير مي كند و تمام امتيازهاي محيط قرمز مي شوند كه طي يك مدت زمان كوتاه (تا زماني كه موسيقي پخش مي شود) با گرفتن هر يك از آن ها در حقيقت 2 امتياز مي گيريد. رفته رفته تعداد مدال هايي كه براي مراحل جديد لازم داريد، بيشتر مي شوند و با سخت شدن مراحل، به طور كلي بازي سخت تر مي شود و با زياد شدن سختي بازي، هيجان دو چندان مي شود. گاهي بايد بارها يك مرحله را برويد تا به امتياز مناسب برسيد. آنقدر مراحل زيبا و بامزه هستند كه اگر صدها بار هم آن ها را برويد، خسته نمي شويد و باز هم جذابيت دارند و چه بسا مضامين و راه هاي جديدي در همان مرحله پيدا كنيد كه شما را به طور كلي به يك Stage ديگر ببرد و در آنجا امتيازات بيشتري بدست آوريد. بعضي وقت ها شيشه هاي آزمايشگاهي در بازي مشاهده مي شوند كه با شكستن آن ها مي توانيد يك جان به خودتان اضافه كنيد و اگر از دشمني ضربه خورديد، از آن استفاده كنيد. بازي همان المان هاي جذاب بازي هاي 2D را نگه داشته است.. . .



حداقل سیستم مورد نیاز:
Operating system: Windows XP SP3 / Windows Vista / Windows 7
Processor: Intel Pentium IV 3.00 Ghz or AMD Athlon64 3000+ @ 1.8 Ghz
Memory: 1GB RAM for Windows XP / 1.5GB RAM for Vista, 7
Video: 128MB Video RAM, Radeon X600XT or GeForce 6800GT or better
Free hard drive space: 2 GB
DirectX 9.0c or higher
حجم: 360MB
اطلاعات بیشتر : سایت رسمی بازی
====================================
دانلود با لینک مستقیم
====================================
برای دانلود لینکها را در نوار آدرس مرورگر کپی کنید و بعد از بازکردن لینک مربوطه در بالای سمت راست صفحه روی SKIP AD کلیک کنید .
اگر سوالی داشتید اول پرسشهای متداول را مطالعه نمایید
در صورت خراب بودن لینکها:
  • ابتدا نام مطلب را جهت پیدا کردن مطالب مشابه که معمولا منتشر می شود در سایت جستجو کنید
  • سپس اگر لینک سالمی را نیافتید مورد را در بخش دیدگاهها در پایین مطرح کنید تا رسیدگی شود
  • به اشتراک گذاری این مطلب :

    ۱ نظر:

    ارسال دیدگاه