Home » , » مجموعه آهنگهای شاد

مجموعه آهنگهای شاد

نوشته شده توسط حسین در تاریخ ۱۳۸۹ فروردین ۲۲, یکشنبه

loading...


امروز یه سری آهنگ شاد براتون میزارم.
امیدوارم خوشتون بیاد.



فایل اول حاوی:


01- Amir Acid & Mehran - Lambada
02- Armin Nosrati - Aroos Doomad o Beboos
03- Ashkin 0098 Ft. Alishmas - Mastam
04- Ashkin Mohammadian - Beresoonamet
05- Babak Taslimi Ft. Saeed Panter - Mikham Bahat Beraghsam
06- Boyz - Eid Omadeh
07- Mohsen Ft. Saeid Panter - Chejoori
08- DJ Mani - Naghola
09- Farshid Amin - Farda Ro Che Didi
10- Mahmoud Ramtin & Hamed Bilax & Farshad - Zane Ziba
11- Mehdi Asadi - Yalla
12- Mehdi Mojtabaei - Zemestoone Khoda
13- Michael - 666
14- Mohamed Lamine & Magic System - Un Gaou A Oran
15- Mohsen Chavoshi - Bazar Khoramshahr
16- Nancy Ajram - Sana Wara Sana
17- Reza Mohajer Ft. Mahmoud Ramtin Ft. Hamed Bilax - Khater Khah
18- Saeid Asayesh - Topoli
19- Sandy - Ahvazi
20- Shahrokh - Bandari



 


فایل دوم حاوی:


21- Ali Danial - To Mesle Goli
22- Amir Shahriar - Ehtemalan
23- Barobax Ft. Gamno - Soosan Khanoom
24- Behnam Safavi - Eshghe Man Bash
25- Benyamin - Ahaaye To
26- Boyz - Doktare Ahmad Abad
27- Faramarz Assef - Heledon
28- Hooman & Kamran - Man Toro Mikham
29- Kambiz - Shookolat
30- Leila Forouhar - Bahaneh
31- Mahdi Moghaddam - Sunami
32- Mamad Feleks Ft. Saeed Solasoo & Vahid Sleep - Vay Vay
33- Mansour - Shirin
34- Meraj & Mehrab - Vaveyla
35- Omid Jahan Ft. Ali Katina - Are Are
36- Samyar - Banafsheh
37- Serdar Ortac - Sor (Remix)
38- Shadow Band - Yar Bala
39- Shahram Solati - Elahi Ghorbunet Beram
40- Shahyad - Delbar



فایل سوم حاوی:


41- Afo - Malous
42- Arabic - Remix
43- Baba Karam - Instrumental
44- Emad Aram Ft. Naser Seddighi - Ghado Bala
45- Helen - Zendegi
46- Hossein Tohi - Kilid
47- J Band - Ghel Ghelak
48- Jalal Hemmati - Gheri
49- Kaisar - High Class
50- Mahdi Moghaddam - Pashimoonam (DJ Poria Remix)
51- Majid & Herman - Bia Gheresh Bede
52- Morteza Ashrafi - Ba Man Beraghs
53- Omid Oloumi - Dokhtar Pesarha
54- Pouya - Yaasi
55- Saeed Kermani Ft. Hossein Mokhte - Felengo Basti Koja
56- Samyar - Bass
57- Sasy Mankan - Bodo Bodo
58- Shahab Tiam - Zaraban
59- Shahram Solati - Gol E Goldoon
60- Tataloo Ft. Tomeh - Hala Ke Jibam Khalie



فایل چهارم حاوی:


61- Afo - You
62- Ali As'habi - Faghat Toro Daram
63- Andy - Daram Miram Beh Tehran
64- Armin Nosrati - Gol Pari
65- Elcid Ft. Samyar - Goli
66- Fataneh - Namehraboon
67- Haifa - Fakerni
68- Hamed Hakan - Ye Boos
69- Hamed Seven - Dele Man
70- Hamid Asghari Ft. Ali Pishtaz - Bihaya
71- Hassan Shamaizadeh - Dance Remix
72- Jamshid - Kordi
73- Kamyar Matin - Toot Farangi
74- Mazandarani - Halimeh
75- Morteza Panahi & Peyman Np - Zanam Mishi
76- Mustafa Sandal - Pazara Kadar
77- Omid Jahan Ft. Katina & Mosi - Bandari 88
78- Siavash Shams - Yavash Yavash (Remix)
79- Sunboys - Si Li Lu
80- TM - Dokhtare Bandar (Remix)




http://www.mediafire.com/?69e6szhzi40sw


MEDIAFIRE PASSWORD==> iriproud.com




http://rapidshare.com/files/371573184/Ultimate-Dance-Collection-1_BY-IRPROUD.rar
http://rapidshare.com/files/371571885/Ultimate-Dance-Collection-2_BY-IRPROUD.rar
http://rapidshare.com/files/371574133/Ultimate-Dance-Collection-3_BY-IRPROUD.rar
http://rapidshare.com/files/371574979/Ultimate-Dance-Collection-4_BY-IRPROUD.rar
=============
Direct Links:
http://adf.ly/1zQw
http://adf.ly/1zQx
http://adf.ly/1zQy
http://adf.ly/1zQz




برای دانلود مجموعه آهنگهای دیگر به این صفحه مراجعه کنید



برای دانلود از لینک مستقیم در صفحه باز شده روی SKIP AD راست کلیک کرده و لینک رو کپی کرده و اونو در دانلودمنجر کپی کنید.

در صورت خراب بودن لینکها:
  • ابتدا نام مطلب را جهت پیدا کردن مطالب مشابه که معمولا منتشر می شود در سایت جستجو کنید
  • سپس اگر لینک سالمی را نیافتید مورد را در بخش دیدگاهها در پایین مطرح کنید تا رسیدگی شود
  • به اشتراک گذاری این مطلب :

    ۱۰۴ نظر:

    1. [...] یک مجموعه از بهترین آهنگهای بهار 89 براتون آماده کردم. امیدوارم لذت ببرید. [...]

      پاسخحذف
    2. با سلا م و خسته نباشید ا ین ترانه ها رو نمی تو نم دانلود کنم میشه لطفا راهنما ئی کنید

      پاسخحذف
    3. sharmande bara matlabe bala moshkel az sistem khodam bod bebakhshid ye donya tashakor ..sorry
      @};-

      پاسخحذف
    4. خیلی ممنون که دل غمزده مردم ایران شاد کردی

      پاسخحذف
    5. سلام مرسی ..........میشه اهنگهای پاپ شاد بذارید.......مر30

      پاسخحذف
    6. شما با این شماره تماس بگیرید تا من کمکتون کنم.البته قصد جسارت ندارم فقط برای راهنمایی

      پاسخحذف
    7. شما روی لینک مستقیم کلیک کنید و در صفحه ی باز شده در بالای صفحه سمت راست بر روی گزینه ی skip ad کلیک کنید تا دانلود شود.

      پاسخحذف
    8. kheili khob bod,mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
      omidvaram hamishe shad bashi..

      پاسخحذف
    9. با سلا م و خسته نباشید
      مرسی تونستم دانلود کنم ا گه می شه گلچین دیگه هم بزارید

      پاسخحذف
    10. این که فیلتره خب لینکه مدیافایر بزارید

      پاسخحذف
    11. بله متاسفانه!!براتون گذاشتم.

      پاسخحذف
    12. من هر کار میکنم نمی تونم دانلود کنم لطفا راهنمایی کنید (البته بدون دادن شماره)

      پاسخحذف
    13. از مدیافایر چطوری نمی تونید؟؟//اگه مشکلی بود بگویید.

      پاسخحذف
    14. اینا که دانلود نمیشه لطفا تو ایمیلم بذارین تورو خدا چند روز دیگه میخوام برم عرو30 منتظرم ممنون

      پاسخحذف
    15. از مدیافایر دانلود کنید.
      لینکش هست.

      پاسخحذف
    16. سلام و خسته نباشید
      دانلود از لینک ها فیلتره ولی از مدیافایر به راحتی دانلود شد، فقط سرعتش خیلی پایینه، ولی به این حال دمتون گرم. جالب بود.
      فقط زود به زود آهنگ های جدید بزارید،ممنون

      پاسخحذف
    17. مرسي خيلي بدرد بخور بود خسته نباشيد

      پاسخحذف
    18. سلام من نمیتونم دانلود کنم.همه راه هارو امتحان کردم

      پاسخحذف
    19. از مدیافایر چطوری نمیتونید دانلود کنید؟
      اگه از مدیافایر نمی تونید دانلود کنید بگید تا من براتون توضیح بدم.

      پاسخحذف
    20. از مدیافایر چطوری نمیتونید دانلود کنید؟
      اگه از مدیافایر نمی تونید دانلود کنید بگید تا من براتون توضیح بدم .

      پاسخحذف
    21. خوب الان چرا فايلت پرايوت شده. من دلم آهنگ شاد و خوشگل مي خواد....................
      چي كار كنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

      پاسخحذف
    22. از مدیافایر دانلود کنید.
      اگه مشکلی داشتید خبر دهید.

      پاسخحذف
    23. سلام.من از همه راه هایی که گفتین رفتم نشد. از میا فایر هم که میرم میگه
      "the file has been private, make it public"??
      لطفا راهنماییم کنید.خیلی دنبال موزیک شاد هستم.

      پاسخحذف
    24. تو مدیافایر تو همون صفحه ای که اینو مینویسه پسورد iriproud.com رو وارد کنید ، اگر بازهم مشکلی بود سوالات متداول را مطالعه فرمایید

      پاسخحذف
    25. من لینکها رو گذاشتم تو صف دانلود امیدوارم دانلود بشه به هر حال همینکه وقت گذاشتی اهنگها رو جع اوری کردی و یه عده هم تونستند دانلود کنن دستت درد نکنه من بازم به سایت شما سر میزنم
      by

      پاسخحذف
    26. kheili ali bood dame hamatoon garm va hamchenin ba fazaye site kheili yhal kardam

      پاسخحذف
    27. مرسی از کار جالبتون. مجموعه خوبی بود.ار این به بعد هم آهنگای شاد جدید رو از شما میخوایم!!! :)
      شاد باشید

      پاسخحذف
    28. سلام به همگی.ی راه دیگه واسه دانلود هست.اول به سایتwww.mp3skull.comبرید بعد اسم اهنگ رو تایپ کنید.گزینهsearchرو بزنید.حالا ی لیست میاد که با کلیک روی گزینه downloadمیتونید اهنگ رو دانلود کنید.به همین راحتی

      پاسخحذف
    29. عالی ممنون خیلیییییییییییی خوب بودددددددددددد!!!!!!!!!!

      پاسخحذف
    30. سلام.اقامن از مدیا فیلترهم نمی تونم.چون فیلتر

      پاسخحذف
    31. من توی دانلود کردن مشکل دارم 09371600404

      پاسخحذف
    32. سلام من توی دانلود کردن مشکل دارم لطفا مرا راهنمایی کنید.مرسی

      پاسخحذف
    33. ای بابا گفتم هرکاری میکنم نمی تونم دانلود کنم لطفا راهنمایییییییییییییم کنید.راستی شما چندوقت یکبار به دیدگاه هاتون سرمی زنید؟

      پاسخحذف
    34. سلام.بسيار آهنگ هاي شاد و قشنگ و جذاب و زيبايي بود.واقعا لذت بردم.از شما بي نهايت سپاسگذارم.

      پاسخحذف
    35. سلام به همه ی خانم ها اگه یه دوست خوب خواستین بنده درخدمتم. 09371600404

      پاسخحذف
    36. سلام بچه ها هر وقت کمک خواستی فقط به من زنگ بزنید دیگه ناراهت نباشید
      09380153839

      پاسخحذف
    37. filter shode kole ahangha manam nemitoonam download konam

      trtoj@yahoo.com

      پاسخحذف
    38. سحرجان انگار آهنگ شاد خیلی دوست داری ............

      trtoj@yahoo.com

      پاسخحذف
    39. سلام برهمه من علاء ادیب اهل اهوازم خواننده ام عربی میخونم وفارسی و و از همتون متشکرم ولی من خواستم یه سایت بزرگ ترانهایایرانی تا الان هم پیدا نکردم تمام ترانهای ایرانی مجاز و غیر مجاز میخوام این هم ایمیل من alaa_adeeb92

      پاسخحذف
    40. لطفا اگه کسی یه سایت خوب و همه ترانهای فارسی داره مجاز و غیره مجاز به این ایدیم سایتو ارسال کنید ممنون میشم alaa_adeeb92

      پاسخحذف
    41. سلام خسته نباشيد اهنگها خوبند ولي من با موبايل نميتوانم دانلود كنم لطفآ راهنمايي كنيد لطفآ SMS بفرستید با تشكر خواهشآ زودتر 09132921629 دوستدار شما ALI

      پاسخحذف
    42. دانلودنمیشه توروخدا به ایمیلم بفرستید
      ممنونتم

      پاسخحذف
    43. با سلام و خسته نباشید از اینترنت دانلود منجر استفاده کنید
      برای اطلاعات بیشتر به شماره 09361638445 تماس بگیرید

      پاسخحذف
    44. شما ناراهتتو درست بنویس کمکت مال خودت!!!!!!

      پاسخحذف
    45. ممنون دوست عزیز، همه رو دانلود کردم، خیلی به کارم میاد، دو روز دیگه عقدمه در به در دنبال آهنگ بودم. ممنون برای این مجموعه خوب.... همیشه موفق باشی

      پاسخحذف
    46. خیلییییییییییییییی بد بوددانلودهم نمی شدهمه اهنگ هاقدیمی بود

      پاسخحذف
    47. ميشه بفرماييد چجوري بايد دانلود كرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخحذف
    48. برو MEDIAFIRE بعد هرقسمتی از اهنگ هارو میخوای نوشته دانلود روهر قسمت از اهنگ ها دانلود ر بزن بعد رمز میخواد رمزش نام سایت است با .کام بعد زده start download اون رو بزن دانلود میکنه

      پاسخحذف
    49. kheili ham rahat download shod faghat chon ziad bood kami toolee keshid,

      پاسخحذف
    50. oon link hayi ke bala neveshte ro tu address bar bezanin bad free share baz mishe down load free payine safhe ro bezanin yekam tool mikeshe ama dl mishe

      پاسخحذف
    51. baleeee....vaghean orze mikhad...B orzeiid dg!!!!!vali khodemonimaaaa,hame az DAM B karid!!!!!!!!!!!!!!!eyval baba...!!!

      پاسخحذف

    ارسال دیدگاه