Home » , » سخنرانی دکتر انوشه -قسمت سوم

سخنرانی دکتر انوشه -قسمت سوم

نوشته شده توسط حسین در تاریخ ۱۳۸۹ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

dr anooshe


سخنرانی دکتر انوشه در دانشگاه آزاد جهرم رو براتون آماده کردم.
امیدوارم خوشتون بیاد.


برای دانلود قسمت 1 و 2 به این صفحه مراجعه کنید

دانلود :  کرمیت


داغ کن - کلوب دات کام

در صورت خراب بودن لینکها:
  • ابتدا نام مطلب را جهت پیدا کردن مطالب مشابه که معمولا منتشر می شود در سایت جستجو کنید
  • سپس اگر لینک سالمی را نیافتید مورد را در بخش دیدگاهها در پایین مطرح کنید تا رسیدگی شود
  • به اشتراک گذاری این مطلب :

    ۲۴ نظر:

    1. [...] دانلود فایل اول بمدت 50 دقیقه : Cramit یا mediafire دانلود فایل دوم بمدت 3.5 ساعت : Cramit یا mediafire دانلود قسمت سوم [...]

      پاسخحذف
    2. برای خودم که کار میکنه! مشکلی نداره.
      به هر حال اگر نتونستید بگیریدش میتونید از این لینک استفاده کنید

      پاسخحذف
    3. سلام دوست خوبم قسمت سومی که گذاشتید دانلود نمیشه از لینک دومی هم که گذاشتید امتحان کردیم اما نشد

      پاسخحذف
    4. بابا شما چقد سر كاريد اين يارو تو دانشگاه امام حسين عضو هيئت علمي گروه جانور شناسي بود فوق ليسانس جانور شناسي داره از آن دانشگاه هم تصويه شد حالا شده روانشناس

      پاسخحذف
    5. سلام خسته نباشید واقعا ممنون خیلی گشتم تا این سخنرانی ها رو پیدا کنمدستتون درد نکنه

      پاسخحذف
    6. من قسمت اول رو دانلود کردم قسمت سوم دانلود نمیشه البته ببخشید

      پاسخحذف
    7. ميشه يكي بم لطف كنه بگه چطور بقيه سخنراني هارو گير بيارم؟ خسته شدم بس اين چند تا رو گوش دادم بازم ميخام

      پاسخحذف
    8. salam .mishe vase man sokhanranie dr send kanin?downlode nemishe.narahatammm

      پاسخحذف
    9. سلام از این مطالب بسیار ممنویم ولی خواهش میکنم فایلهای دانلود را در سایتی برای دانلود بگذارید که اون سایت فیلتر نشده باشه

      پاسخحذف
    10. با تشکر از دوست عزيز دکتر انوشه
      خيلی از راهنمايی های ايشون استفاده کردم.

      پاسخحذف
    11. در ضمن من نمی تونم قسمت سوم رو دانلود کنم

      پاسخحذف
    12. سلام واقعآممنونم من خیلی دنبل این سخنران گشتم ا


      خر اینجا ÷یداش کردم

      پاسخحذف
    13. سايت هايي که ذکر کرديد همگي فيلتر هستند لطفا بر روي مديافاير آپلود کنيد

      پاسخحذف
    14. ناشناس عزیز این سخنرانیها به تحصیلات ربطی نداره به تجربست هر کسی واقع بین باشه آدم خوب و بدو میتونه تشخیس بده بضی ها خودشونو گول میزنن استاد خواسته واقع بینشون کنه

      پاسخحذف
    15. منظورت از تصويه همون تسويه هست نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخحذف
    16. [...] :لینک مستقیم یا Cramit یا mediafire یا 4shared دانلود قسمت سوم لذت اشتراک [...]

      پاسخحذف
    17. از اين لينكم ميتونيد دانلود كنين قسمت سوم


      https://rapidshare.com/#!download|915l33|380879259|DR.anooshe3.rar|12958

      پاسخحذف
    18. [...] دانلود فایل اول بمدت ۵۰ دقیقه :لینک مستقیم یا Cramit یا mediafire یا ۴shared دانلود فایل دوم بمدت ۳٫۵ ساعت :لینک مستقیم یا Cramit یا mediafire یا ۴shared دانلود قسمت سوم [...]

      پاسخحذف
    19. به نظر من صحبت های آقای انوشه مثل یک فال میمونه بعضی هاش درست از آب در میاد بعضی نادرست بعضی هاش به دل آدم میشینه بعضی نه من در حدی نیستم که بخوام بیشتر از این راجب یک دکتر قضاوت کنم ولی دوست دارم یک مطلب رو به عزیزان بگم اون هم اینکه اگر زن و مرد بتونن تفاوت همدیگرو قبول کنن بهتر است تا ....

      پاسخحذف

    ارسال دیدگاه