Home » , , , » سریال باغ مظفر

سریال باغ مظفر

نوشته شده توسط حسین در تاریخ ۱۳۸۹ خرداد ۲۳, یکشنبه



سریال باغ مظفر در سال 1385 توسط مهران مدیری ساخته شد و در شبکه 3 سیما پخش میشد.

قسمتهای 16 تا 20 اضافه شد


  



Rapidshare Ifile
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

دانلود بقیه قسمتها

در صورت خراب بودن لینکها:
  • ابتدا نام مطلب را جهت پیدا کردن مطالب مشابه که معمولا منتشر می شود در سایت جستجو کنید
  • سپس اگر لینک سالمی را نیافتید مورد را در بخش دیدگاهها در پایین مطرح کنید تا رسیدگی شود
  • به اشتراک گذاری این مطلب :

    ۲۲ نظر:

    1. آقا تورو خدا بقیه قسمتهای باغ مظفر روهم بذارین من داره مدت اکانت رپیدشیرام تموم میشه

      پاسخحذف
    2. متاسفانه الان وقت ندارم تا بقیش رو هم آپلود کنم.
      ولی اینو شاید ندونید که اکانتهای رپیدشر دیگه به اون صورت زمانی نیستن که تاریخ انقضاء داشته باشن ، بصورتی که هر حجمی که دانلود نکنید براتون میمونه و بعدا میتونید دانلود کنید! برای اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید

      پاسخحذف
    3. هر موقع فرصت كرديد قسمتهاي انتهايي (قسمت هايي كه قل مراد حضزر دارد) رو هم بزاريد ممنون ميشم
      با تشكر از شما

      پاسخحذف
    4. [...] سریال باغ مظفر در سال 1385 توسط مهران مدیری ساخته شد و در شبکه 3 سیما پخش میشد. [...]

      پاسخحذف
    5. [...] سریال باغ مظفر در سال 1385 توسط مهران مدیری ساخته شد و در شبکه 3 سیما پخش میشد. [...]

      پاسخحذف
    6. مجيد خان اون ادرس اينترنت ي كه روي اسم فايل هست رو توي بسورد بزن درست ميشه من 20 رو دانلود كردم كار ميكنه

      پاسخحذف
    7. با تشكر از مديريت سايت بابت اين 20 فسمت
      دوستاني كه بقيه باغ مظفر رو ميخوان به ادرس زير مراجعه كنند
      http://harrypater000.blogfa.com/post-11.aspx
      اينم فقط سرور 2 كار ميكنه و بايد فيلترشكن يا وي بي ان داشته باشيد
      متاسفانه به جز اين 20 قسمت بدون فيتترش وجود نداره من خودم واسه دانلودش خيلي عذاب كشيدم ولي بالاخره موفق شدم

      پاسخحذف
    8. دوست عزیز برای اطلاع یافتن از قسمتهای جدید که اضافه میشود میتوانید عبارت "باغ مظفر" را در سایت جستجو کنید .
      5قسمت جدید هم حدود 1ماه پیش آپلود شده ! برای دانلود به این صفحه مراجعه کنید

      پاسخحذف
    9. خواهش میکنم با رپید شر نذارین
      دستتون درد نکنه

      پاسخحذف
    10. بله میشه.لینک رو باز کنید و بر روی requst download کلیک کنید .بعد کد را وارد کنید .ان وقت دانلود می شه.

      پاسخحذف
    11. سلام
      ممکنه قسمت های 1 تا 20 رو تو ifile بزارید؟

      پاسخحذف
    12. سلام
      من از ifile دانلود کردم
      که پسورد های قسمت های 16 و 17 با پسورد www.iranproud.com یکی نیست
      لطفا پسوردش رو بدین

      پاسخحذف
    13. سلام و خسته نباشید
      ممنون از سایت خوبتون
      اگه ممکنه شبهای برره و پاورچین رو هم بزارین
      راستی قسمت 2 لینکش خرابه
      لطفا دوباره لینکش کنید
      بازم ممنون

      پاسخحذف
    14. دوست عزیز فقط قسمت اول کار میکنه من سرعت 1مگابات دارم به زور دانلود میشه اونایی سرعت کم یا دیال آپ دارن چیکار کنن

      پاسخحذف
    15. اینو امتحان کنید.
      "www.IranProud.com"

      پاسخحذف
    16. کدومش مشکل داره؟؟؟؟؟؟؟؟اونایی که سرعت کم دارند پیشنهاد شما چیه؟من چیکار کنم؟

      پاسخحذف
    17. با سلام . آقا قسمت 2 و 10 خرابه . لطفا لينك جديدش رو بذاريد . با تشكر

      پاسخحذف

    ارسال دیدگاه