Home » , , , , , » Devil 2010 BRRip

Devil 2010 BRRip

نوشته شده توسط حسین در تاریخ ۱۳۸۹ آذر ۲۰, شنبه


خلاصه داستان : گروهی از مردم به دام افتاده در آسانسور متوجه میشوند شیطانی در بین آنهاست ...



روش دانلود:لینک های زیر را در مرورگر خود کپی کنید وبعد چند ثانیه بر روی گزینه ی skip ad در بالای صفحه سمت راست کلیک کنید.


http://adf.ly/Cs5t


http://adf.ly/Cs60


http://adf.ly/Cs67


PASSWORD==> iriproud.com

در صورت خراب بودن لینکها:
  • ابتدا نام مطلب را جهت پیدا کردن مطالب مشابه که معمولا منتشر می شود در سایت جستجو کنید
  • سپس اگر لینک سالمی را نیافتید مورد را در بخش دیدگاهها در پایین مطرح کنید تا رسیدگی شود
  • به اشتراک گذاری این مطلب :

    ۱۲ نظر:

    1. یعنی چی؟دانلود کردی؟اگه همه ی لینک هارو دانلود کردی ,با این برنامه به هم بچسبونشون.

      پاسخحذف
    2. سلام داداش. خسته نباشید. من قسمتهای اول و دوم این فیلمو دانلود کردم ولی قسمت سومش نمیدونم چرا دانلود نمیشه، اگه امکان داره لطف کنین لینکو اصلاح کنین. با تشکر فراوان

      پاسخحذف
    3. سلام
      دوست عزیز من تمام سه فایل رو دانلود کردم کاملا
      اما وقتی با برنامه ffsj می خوام join کنم error میده
      چیکار کنم؟

      پاسخحذف
    4. من خودم دانلود کردم و مشکلی نداشت.
      نمی دونم مشکل چیه.احتمال داره خراب دانلود شده باشه.

      پاسخحذف
    5. بابا همین الان دوباره دانلود کردم
      بازم همون ارور را میده...
      برنامه دیگه ای هست که با اون بشه join کرد؟

      پاسخحذف
    6. مشکل از سیستمتونه.
      اگه میتونید رو یه سیستم دیگه امتحان کنید.

      پاسخحذف
    7. سلام
      ببینید این فایلها به هیچ وجه به همدیگه نمیچسبن
      باور کن با سیستم دیگه هم اجرا کردم ولی نشد
      کمکم کن

      پاسخحذف

    ارسال دیدگاه