Home » , , , » سریال باغ مظفر

سریال باغ مظفر

نوشته شده توسط حسین در تاریخ ۱۳۸۹ دی ۲۹, چهارشنبه

سریال باغ مظفر در سال 1385 توسط مهران مدیری ساخته شد و در شبکه 3 سیما پخش میشد.

قسمت 31 و 32و33اضافه شد.





برای دانلود قسمت 31

برای دانلود قسمت 32

برای دانلود قسمت 33

 





















































































































































































1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21دانلود
22mediafire
24
25
26mediafire
27mediafire
28mediafire
29mediafire
30mediafire

در صورت خراب بودن لینکها:
  • ابتدا نام مطلب را جهت پیدا کردن مطالب مشابه که معمولا منتشر می شود در سایت جستجو کنید
  • سپس اگر لینک سالمی را نیافتید مورد را در بخش دیدگاهها در پایین مطرح کنید تا رسیدگی شود
  • به اشتراک گذاری این مطلب :

    ۲۲ نظر:

    1. سلام
      ممنون از کار قشنگتون
      22 خرابه
      لطفا دوباره لینک بفرمایین

      پاسخحذف
    2. از سایت خوبتون تشکر می کنم
      اگه ممکنه پاورچین روهم بزارین

      پاسخحذف
    3. سلام
      لطفا قسمت های 2 و 10 و 22 رودوباره لینک بفرمایین
      متشکر

      پاسخحذف
    4. آقا چرا به این بخش نمی رسین پس؟!!
      قسمت های بعدی رو هم در mediafire بزارین
      ممنون از سایت خوبتون

      پاسخحذف
    5. جناب گنجی عزیز.ممنون از زحمتی که کشیدید.
      متاسفانه قسمت های 16 و 17 پیغام رانگ پسورد میدن.چه باید کرد؟

      پاسخحذف
    6. الان 18 و 19 رو هم دانلود کردم.همین مشکلو داشت.

      پاسخحذف
    7. بله منظورم فایل فشرده است.موقعی که میخوام اکسترکت کنم. این پیغام رو میده.

      پاسخحذف
    8. اینو امتحان کنید ببینید کار میکنه:
      "www.IranProud.com"

      پاسخحذف
    9. آقا دمت گرم.جواب داد.بقیه رو کی میذارین؟من بیصبرانه منتظرم.راستی پاورچین-نقطه چین و.... را هم دارید؟

      پاسخحذف
    10. بقیه روکه به زودی میذاریم ولی پاورچین و نقطه چین فعلا گیرم نیومده.گیرم اومد حتما.

      پاسخحذف
    11. سلام عرض می کنم دوست عزیز نادیده.
      هنوز منتظر قسمت های بعدی باغ مظفر هستم.فاصله خیلی زیاد شد.

      پاسخحذف
    12. روز 28 ام منتظر باشید.
      حتما براتون میذارم.

      پاسخحذف
    13. سلام من اصلا نمیتونم این سریال رو دانلود کنم خواهشن کمک کنید

      پاسخحذف
    14. روی تگ مدیافایر کلیک کنید و به صفحه ی دانلود برید.

      پاسخحذف
    15. آقا سلام.
      پس چی شد این بقیه سریال؟کف کردیم.

      پاسخحذف

    ارسال دیدگاه