Home » , , , , » فیلم The Man Who Would Be King 1975 BRRIP

فیلم The Man Who Would Be King 1975 BRRIP

نوشته شده توسط حسین در تاریخ ۱۳۸۹ بهمن ۲۸, پنجشنبه


خلاصه داستان: در سال های 1880، در هندوستان دو گروهبان ماجراجو از ارتش انگلستان (شون کانری و مایکل کین) استعفا می دهند و به نقطه دورافتاده بنام کافرستان می روند و تصمیم می گیرند با استفاده از آب گل آلود، ماهی بگیرند. به قدرت برسند و ثروتمند شوند و برای این منظور حوادث فراوانی می آفرینند. مردم، یکی از آنان را به سلطانی بر می گزینند. ولی طمع باعث می شود که در پایان بر سر خیانت به مردم، هم آواز شوند.

نقد و بررسی: فیلم بر اساس داستانی از رودیارد کیپلینگ نویسنده سرشناس ساخته شده است و حوادث آن در سال 1877 در هندوستان و افغانستان رخ می دهد. وی این داستان را در سال 1888 نوشته و در باره او، بد نیست دانسته شود که یکی از اعضای شبکه جهانی فراماسونری است و خود یکی از شخصیت های داستان است که نقش او را در فیلم کریستفر پلامر بازی کرده است.
جان هیوستون، کارگردان فیلم گفته است: به عقیده من، این یکی از بزرگترین داستان های حادثه ای است که تا کنون نوشته شده و علاوه بر حوادث و ماجراهای گاه پر دلهره و گاه مضحک، یک مفهوم روانی و معنوی عمیق در خود نهفته دارد که نزدیک به پایان فیلم آشکار می شود. از طرف دیگر، این داستان تصویر شگفت انگیزی از دوستی بین دو ماجراجوی دغل است که در همه حال نسبت به یکدیگر و نسبت به هدف هایشان وفادار باقی می مانند.

mediafire links
http://adf.ly/WWMp
http://adf.ly/WWMq
http://adf.ly/WWMr
http://adf.ly/WWMs
http://adf.ly/WWMt
http://adf.ly/WWMu
PASS=iriproud.com


در صورت خراب بودن لینکها:
  • ابتدا نام مطلب را جهت پیدا کردن مطالب مشابه که معمولا منتشر می شود در سایت جستجو کنید
  • سپس اگر لینک سالمی را نیافتید مورد را در بخش دیدگاهها در پایین مطرح کنید تا رسیدگی شود
  • به اشتراک گذاری این مطلب :

    0 دیدگاه:

    ارسال یک نظر

    ارسال دیدگاه