Home » , » دانلود سخنرانی های دکتر انوشه

دانلود سخنرانی های دکتر انوشه

نوشته شده توسط حسین در تاریخ ۱۳۹۰ دی ۱۰, شنبه



امروز 2 فایل صوتی از سخنرانی روانشناس معروف (دکتر انوشه) رو براتون آماده کردم.

فایل اول یه سخنرانی 50دقیقه ای و دومی 3.5 ساعت هست.

متن قسمتی از سخنرانی:


عدد یک نشان دهنده خصوصیات دختران و عدد دو نشان دهنده خصوصیت پسران هست :
۱)اساسا به سکوت علاقه دارند.
2)اساسا به گفتگو علاقه دارند .

۱)در روز به طور متوسط ۲۶۰۰۰ کلمه حرف می زنند.
۲)در روز به طور متوسط ۴۰۰۰ کلمه حرف می زنند.

۱) با گفتگو مشکل خود را حل می کنند.
۲) با سکوت مشکل خود را حل می کنند.

۱)اساسا شنوندگان بسیار خوبی اند۲) اساسا شنوندگان خوبی نیستند.

۱) به تشریفات توجه دارند.
۲) تشریفاتی نیستند.

۱) بسیار جزیی نگر هستند.
۲) اصولا کلی نگر هستند.

۱) رابطه گرا و مسیر گرا هستند
۲) هدف گرا و افق نگر هستند.

۱) از راه گوش عاشق می شوند
۲) از راه چشم عاشق می شوند.

۱) در گذشته سیر می کند
۲) در آینده سیر می کند
۱) در جوانی مهربان و در پیری خودخواه
۲) در جوانی خودخواه و در پیری مهربان.

۱) به بود و نبود توجه خاصی دارند
۲) به بایدها و نبایدها توجه خاصی دارند.

۱) وقتی عاشق می شوند یک سوم انرژی تمرکز آن ها افت پیدا می کند
۲) وقتی عاشق می شوند انرژی و تمرکز آنها ۹/۱ برابر افزایش می یابد.

۱) در زمان شکست عاطفی افسرده می شوند ( تاثیر منفی برای دختران جامعه )
۲) در زمان شکست عاطفی آرام و ساکت می شوند.

۱) به احساسات خود توجه دارند
۲) به احتیاجات خود توجه دارند.

۱) خانمها در جوانی و در پیری عشق اول است، دوم سلامتی و سوم پول
۲) آقایان در جوانی ابتدا عشق، دوم پول و سوم سلامتی مهم است اما در پیری ابتدا سلامتی، پول ودر آخر عشق مهم است.

۱) عشق تمام زندگی یک دختر را در بر می گیرد ( به خاطر همین هست که یک دختر از شکست عاطفی ضربه بدی می خوره )
۲) عشق قسمتی از زندگی آقایان را در بر می گیرد.
۴ برخورد و۴ نوع تربیت یک دختر با یک مزاحم تلفنی :

تربیت نوع اول و بهترین نوع تربیت :
مزاحم : الــــو ، سلام،‌خسته نباشید، حالتون خوبه، عذر میخوام میشه چند لحظه مزاحمتون بشم ؟
دختر : بدون هیچ صحبتی گوشی را قطع می کنه.

تربیت نوع ۲ :
مزاحم : الــــو ، سلام،‌خسته نباشید، حالتون خوبه، عذر میخوام میشه چند لحظه مزاحمتون بشم ؟
دختر : به مادر اشاره می کنه که بیاد گوشی را بگیره که بعدا شرش گردن دختر نیفته !!!

تربیت نوع سوم و تربیت رایج در کشور ما :
مزاحم : الــــو ، سلام،‌خسته نباشید، حالتون خوبه، عذر میخوام میشه چند لحظه مزاحمتون بشم ؟
دختر : خفه شو، بی شعور، کثافت، عوضی

تربیت نوع ۴ :
مزاحم : الــــو ، سلام،‌خسته نباشید، حالتون خوبه، عذر میخوام میشه چند لحظه مزاحمتون بشم ؟
دختر: الــــــــــــــــو بفرماییـــــن ! ( پسر هم دستش میاد از این طرز کشیدن و نازک کردن صدای دختر ) آقا خواهش می کنم مزاحم نشـــــــــــــــــین !!
به قول دکتر این مزاحم نشــــــــــــــــــین! یعنی اینکه مزاحم بشــــــــــــــین!!! و پسرها هم مزاحم میــــــــــــشن!

فقط دوست دارم که هر کی این پست را می خونه نظر واقعی خودش را در این مورد بده ...
علی الخصوص آقایون ! میخوام ببینم که تا چه حد این صحبتها را تایید می کنند... البته من خودم تاییدشون کردم و این را هم یادآور میشم که همه مثل هم نیستند ، اما تمام دخترها یک طبیعت و تمام پسرها هم دارای یک طبیعت هستند فقط توی کم و زیادش با هم فرق دارند .

دانلود فایل اول بمدت 50 دقیقه :لینک مستقیم یا Cramit یا mediafire یا 4shared دانلود فایل دوم بمدت 3.5 ساعت :لینک مستقیم یا Cramit یا mediafire یا 4shared
  • برای دانلود سخنرانی دکتر  (در مورد اعتیاد,در کاشان و یزد) به این صفحه مراجعه کنید.

یا 4shared
در صورت خراب بودن لینکها:
  • ابتدا نام مطلب را جهت پیدا کردن مطالب مشابه که معمولا منتشر می شود در سایت جستجو کنید
  • سپس اگر لینک سالمی را نیافتید مورد را در بخش دیدگاهها در پایین مطرح کنید تا رسیدگی شود
  • به اشتراک گذاری این مطلب :

    ۳۰۸ نظر:

    1. من بدجور دکترو قبول دارم .
      تو یه سخنرانیش هم شرکت کردم . هرچی بگه برام حجته!

      پاسخحذف
    2. Salam agha hosin dasted dard nakone man har ja ghashtam sokhanrani doctor anoshe
      Gir nayovordam adam bayad hatman az in mozoha khabar dashte bashe
      Vali nabayad pa az had khodesh ham faratar bezare bazi az masaeli ke doctor mige khobe vali ma nabayad vaghtmon ro ziad talaf masaele jensi va dokhtar ha bekonim
      Vaghti khastim azdevaj konim bayad har che bishtar ba in jor chiza ashna beshim
      Vali dar had ghabl az azdevaj lazeme ke agahi dashte bashim

      پاسخحذف
    3. دکتر یه شعری گفت که خیلی خوشم اومد:

      حافظ میگه:
      اگر آن ترك شیرازی به دست آرد دل ما را
      به‌خال‌هندوش‌بخشم،سمرقند و بخارا را

      امیرنظام گروسی در جواب حافظ:
      اگر آن كرد گروسی، به دست آرد دل ما را
      بدو بخشم تن و جان و سر و پا را
      جوانمردی به آن باشد كه ملك خویشتن بخشی
      نه چون حافظ كه می‌بخشد سمرقند و بخارا را

      و دكتر انوشه:
      اگر آن مه‌رخ تهران به دست آرد دل ما را
      به لبخند ترش بخشم تمام روح و معنا را
      سر و دست و تن و پا به خاك گور می‌بخشند
      نه آن مه‌لقای ما كه شور افكنده دنیا را

      پاسخحذف
    4. من حرف دكتر آنوشه رو صد در صد قبول دارم. ايشان طوري حرف مي زنند كه انسان خواه نا خواه به سوي حرفهاش جذب مي شه؛ واقعا كه افرين بر اون افرين بر اون علمش و افرين بر اون دانش و معرفت و حرف زدنش. دام ظله العالي رو براي مجتهدان مي گفتند ولي من واقعا از ته دل به دكتر آنوشه دام ظله العالي مي گم. احسنت به تو

      پاسخحذف
    5. دستت درد نکنه خیلی وقته دنبالش می گشیتم اگه می شه فایل amr هم بزارین که راحتتر دانلود بشه

      پاسخحذف
    6. خوب واقعا کارش درسته
      دسته شما هم درد نکنه که این پست رو گذاشتین

      پاسخحذف
    7. salam khate nabashin
      man az doktor kheili khosham miyad vagheani gol kasht harf nadare
      az shoma ham ke in post haro gozashtin mamnon

      پاسخحذف
    8. har kari kardam 3.5 saate download nashod,5 daghighasho zabt mikone bad tamoom mishe, vaghti dobare mizani ke zabt kone ghabool nemikone,kheyli doost dashtam harfaye doctoro kamel goosh mikardam

      پاسخحذف
    9. دوست گرامي لينك ها را اگر ميشه دوباره آپلود كنيد چون لينك از سايت برداشته شده.
      يا در صورت امكان لينك فعال را از طريق ايميل به آگاهي برسانيد. ممنون

      پاسخحذف
    10. تمامش حقیقت و کامله ... خیلی عالیه ... خیلی خیلی خیلی عالیه

      پاسخحذف
    11. من هم اصلا با كشيدن صدا كه مثلا ميخوان كلاس بذارن موافق نيستم .ادم بايد خودش باشه نه اداي مثلا با كلاسها رو در بياره.

      پاسخحذف
    12. به نظر من سخنرانیای دکتر انوشه ارزش چند بار گوش کردنم داره.درضمن ممنون ار اینکه در اختیار همه گذاشتیش.موفق باشی.............!

      پاسخحذف
    13. بی نهایت سپاس . عالی بود @};-
      فکر نمیکنم کسی باشه که حرف های دکتر رو قبول نداشته باشه

      پاسخحذف
    14. به نظر من بهترین سخنرانیها را با توجه به واقعیت ایشان ارایه می دهند

      پاسخحذف
    15. salam, man to sokhanranie ishon bodam, daneshjoe unja bodam sale akhar unja bodam ke ishon taashrif avordan, vagheyate jamee ru goftan, mamnon az inke shoma downlode ishono gozashtid
      mamnon

      پاسخحذف
    16. سلام
      زیبایی کلام ایشون تطابق فوق العاده با ایرانه

      پاسخحذف
    17. slm
      نوع سخنش جالبه.
      اگه اینا رو بابام میگفت اثری برام نداشت.
      ولی این خیلی اثر گذار بود.

      پاسخحذف
    18. محشره
      من با سخنراني دكتر انوشه تازه آشنا شدم
      از شما متشكرم كه اين پست رو گذاشتين و اين سخنراني ها رو در اختير همه قرار دادين

      پاسخحذف
    19. لینکها مشکلی ندارن!
      وقتی روی لینکها کلیک میکنین وارد صفحه ای میشید که بعد از مدتی در گوشه بالا سمت راست عبارت skip ad مشاهده میشود که باید بر روی اون کلیک کنید تا وارد صفحه مربوط به دانلود شوید

      پاسخحذف
    20. با تشکر از شما من خیلی به دکتر ارادت دارم اگه بازم داشتین واسه دانلود بذارین ممنون میشم

      پاسخحذف
    21. سخنرانی استاد واقعا معرکه است دکتر واقعا دانش بالایی دارند

      پاسخحذف
    22. on asle kalamesh mah bod ke eshgh faghat khodast.ma mashogh ra eshtebah peyda mikonim.

      پاسخحذف
    23. دکتر خیلی با سواده هر چی میگه راسته من که خیلی حال کردم

      پاسخحذف
    24. سلام دستتون درد نکنه از این که این فایل رو گذاشتی ولی یک تیکه از سخنان دکتر تکراری بود ما 10 سال پیش شنیده بودیم (مسابقه شیطان با ادم)این دکتر در نوع خودش یک اسطوره است

      پاسخحذف
    25. mersi az zahamateton man behnam az kurdestan va khahane mozoaate bishtar az dr anushe hastam vaghaan dameton garm va khosh be haleton az chenin shakhsyathaii ke darid dar zemn yadeton nare ma kurdestanihaham shaer amir nezame garosi ro darim ba tashakore faravan az hamaton

      پاسخحذف
    26. من نتونستم سخنرانی های استادم رو دانلود کنم و ازاین بابت خیلی ناراحت شدم.چون آقای دکتر انوشه یکی از الگوهای منه تو رشته ام که میشه روان شناسی...

      پاسخحذف
    27. لینکهارو تست کردم مشکلی نداشت.
      تو کدوم مرحله دانلود با مشکل بر میخورید؟

      پاسخحذف
    28. salam mamnon ,man chetor mitonam umarei az ostad peyda konam age etelai darin rahnemaim konid mamnon misham

      پاسخحذف
    29. عاليه-اگه ممكنه دانلودي براي سمينار هاي دكترحلت بگذاريد

      پاسخحذف
    30. salam agar mishe mahale tashkil jalasateshon ro baram imail konid

      پاسخحذف
    31. downlod nemishe !(hichkodum az sokhanrani haye ostado natunestam begiram) chikareshkonam ! kheili narahatam ! mishe ye fereshteye mehraboon baram email kone !(to ro khoda)! inam id man : m.zarei200824@yahoo.com

      پاسخحذف
    32. تصور اینکه اشتباه کردم تو انتخاب داغونم میکنه از دوستام میخام کمکم کنن من عاشق شدم اونم دیونم شد بارها واسه راضی کردنم حتی گریه هم کرد فقط یه همکار بودیم خیلی کم با هم حرف میزدیم هیچی نبود از جای هم شروع نشد هیچکی بر اونیکی نخ نداد یه روز فهمیدیم اره ماهم بی نصیب اززنجیرعشق نیستیم وقتی نبود بغض میکردم از این حسم کلافه بودم Y متاهل بود و من مجرد تصورشم دیونم میکرد کم کم فهمیدم اون حالش از من خرابتر ما 10 دیرتر همدیگرو دیدیم 4 سال ازم بزرگتر بود بخدا هوس نبود نابترین حسی بود که هرگز نداشتم میگن هر سخنی از دل برآید بردل نشیند ... با کلمات نمیتونم بگم شاید 50 تا 60 روز حرف زدن بلاخره هردومون به این نتیجه رسیدیم که باهم باشیم میدونم احدی درکم نمیکنه به خدا رسیدیم تاهردومون راضی شدیم .بازی زندگی!! فقط همصحبت هم بودیم همین هر بار که یه خاستگار میومد یا بیخبر رد میکردم یاباید بحثمون میشدهمش میگفت تو فقط مال منی فقط خیلی رو هم حساس شده بودیم .....زندگیم همیجوریه فکر اینکه با کس دیگه ای باشم ذیونم میکنه نمیخام زندگیش بخاطر من خراب بشه دیگه راضیش کردم که حرف ازدواجو نزنه چیکار کنم /چیکارگنیم؟خواهش میکنم کمکم کنید

      پاسخحذف
    33. با سلام!
      چه جوری از محل زاری جناب دتر با خبر شد؟
      ایا شا می تونید در این زمینه من رو راهنمایی کنید؟

      پاسخحذف
    34. salam aval be bachehaye to0pin site bade be dr k kheilibeshun eradat daramdr zendegimo nejat dad ba harfash vaghean nemi2nam chetori azash tnx konam:_)))))))))000

      پاسخحذف
    35. من با سرچ " دانلود سخنرانی های دکتر " به فضای مجازی شما مهمون اومدم
      و اونا رو براحتی دانلود کردم . از شما تشکر میکنم .
      خواستم در قبال محبت شما منم خدمتی به شما بکنم
      امیدورام روش فکر کنی .
      بهتر نیست فقط خدا و کسانی که از جانب خدا مورد تاییدند رو برای خودت حجت بدونی ؟؟
      انسان تا زمانی که زندنس خطرناکه. باور کن . مگر اینکه قبل از مردن هوی و هوس شیطانی اش رو کشته باشه .
      موفق باشی.
      دوست داشته باش ولی نه تمام قلبت .

      پاسخحذف
    36. سلام
      من دو تا از سخنرانیهاش رو داشتم و اومدم تا سخنرانی های دیگه دکتر رو دانلود کنه
      به نظر من فوق العاده است
      سخنرانیهاش حرف نداره

      پاسخحذف
    37. سلام
      من از دکتر انوشه بی نهایت سپاس گذارم.
      اگر میشه محل و زمان دقیق سخنرانی های دکتر را اعلام کنید.

      پاسخحذف
    38. شما جوونید و با احساسات قوی خواهش میکنم با مادرت کم کم صحبت کن آخه مادر صلاح فرزندشو میخواد و خیلی با تجربه هستش.موفق باشید

      پاسخحذف
    39. سلام.خیلی خوبن ولی لطفا لینک های دانلود 4shared رو بذاربد،این بهتره

      پاسخحذف
    40. به كجاي اين شب تاريك بياويزيم قباي ژنده ي خود را؟؟

      پاسخحذف
    41. عالیه من نمیدونم چطوری میشه فقط ازش تشکر کرد دکتر انوشه حرف نداره ادم ناخداگاه بهطرف حرفای قشنگ و اومزندش لذت میبره من که کیف کردم برای دکتر انوشه ارزوی سعادت وتندرستی را از خداوند خواستار هستم

      پاسخحذف
    42. سلام واقعا دستتون دردنکنه هم شماهم دکترانوشه که جدا قشنگ و جالبه حرف زدنش

      پاسخحذف
    43. سلام_ مرسی از اینکه دانلود سخنرانی های آقای دکتر رو تو سایتتون گذاشتین من عاشق سخنرانی های دکتر انوشه هستم.ایشون به تمام معنا استاد واقعی هستن.
      عالی بود خیلی راحت دانلود شد بازم ممنون.

      پاسخحذف
    44. سلام دوست عزیز منم دقیقا مشکل تو رو دارم دارم دیوونه می شم افسرده شدم واز خودم بدم می آد با کسی نمیشه درد ودل کرد فقط باهات احساس همدردی میکنم

      پاسخحذف
    45. من مدت کوتاهیه سخنرانی های دکتر روتهیه کردم گوش میکنم ای کاش زودتر از اینها گوش میکردم خیلی حرفای ایشون روی من تاثیر گذاشته اما حیف برای من یخورده دیر شده اما باز هم کمکم میکنه

      پاسخحذف
    46. سلام
      جالبه که دکتر انوشه معمولا سخنرانی که می کنند حد بین رو رعایت می کنند . من سخنرانی های زیادی ازشون گوش دادم و در همه این صحبت ها ایشون حد وسط رو در نظر گرفتن و کاری کردن که دو طرف هم درس بگیرند هم بتونند در صورت برداشت اشتباه ، در برابر هم موضع برابر بگیرند

      پاسخحذف
    47. من چند تا از سي دي هاشونو گوش دادم عاليه اگه ميشه در مورد دكتر ابراهيم ميثاق هم اطلاعاتي تو سايت بذارين.ممنون

      پاسخحذف
    48. اگه واقعا دوستش داري بي خيالش شو بذار زندگيشو كنه نه اينكه دائما مثل يه وسوسه جلوش ظاهر بشي.

      پاسخحذف
    49. ro man kheili tasir gozasht harfash kheili khob bod vaghean age jaye dige barname dahte bashe miram har ja iran ke bashe vaghean harfash jaleb va amozande bod

      پاسخحذف
    50. salam khob man taze mikham sokhanranio goosh konam ba tarifaye shoma adam vasvase
      mishe ama nemshei

      پاسخحذف
    51. man asheghe doktor hastam va aksaran sokhanranihasho0n0 go0sh midam.......... o0midvaram yero0z bebinamesho0n

      پاسخحذف
    52. من از نظر روان شناسی قبولش دارم ولی خدا نکنه بره تو بحث های جامعه شناسی. واقعا هر چرت و پرتی به ذهنش برسه میگه. یعنی چی"پسرا وقتی غوزک پای خانوما رو که میبینن دیوونه میشن " یا اراجیف دیگه

      پاسخحذف
    53. سلام .میشه لطفا اطلاعاتی در مورد ملاقات حضوری و مشاوره خصوصی با دکتر انوشه راهنمایی کنید .ممنونم

      پاسخحذف
    54. چه جوري بگم عاليه بازم ميگم عاليه از دكتر خواهش مي كنم جاهاي مختلف كنفرانسهاشون رو برگذار كنند

      پاسخحذف
    55. به نظر من حرفایی که دکتر زد حرفای دل خیلی از ما ها بوده که هیچ کدوممون یا جرات گفتنشو نداشتیم یا ازشون فرار می کردیم.حرفای دکتر انوشه به من که خیلی کمک کرد دقیقا زمانیکه می تونستم بزرگترین اشتباه زندگیمو انجام بدم به دادم رسید و بهم اجازه نداد .می دونم که به شماها هم خیلی کمک کرده.حداقلش واسه من که این طور بوده و حالا میتونم تمام احساساتم رو کنترل کنم.

      پاسخحذف
    56. کاری نداره سعی کن ازت بدش بیاد ... اگه واقعا نمیخوای زندگیش خراب بشه سعی کن با یکی دوست بشی که فراموشش کنی ... اونم بدونه باید زندگیه خودش رو بچسبه
      واقعا فراموش کردن و ترک کردن حتی تو اوج عشق کار سختی نیست ... چون الان وقتشه از عقلت کمک بگیری

      پاسخحذف
    57. خیلی خووب حرف میزنه
      خیلی خوشم اومد ... فقط کاش به دین و شریعت ربطش نده ... من بی دینم ولی حرفاش رو قبول دارم عقل و شعور میگه آدم چیکار کنه چیکار نکنه

      پاسخحذف
    58. اقای جلال صدا رو نمی کشیم این مدلمونه فرق ما خانوما با شما اقایون ظرافتمونه . و این ظرافت و نرمی رفتار کلاس گذاشتن نیست

      پاسخحذف
    59. هیچ کسی ارزش اینو نداره که بخوای زندگیتو بخاطرش خراب کنی اون اگه آدم پایبندی بود به تو توجه نمی کرد. اگه فکر کردی از زنش بهتری حتما عقلت کمه چون بعد ها اونایی که فکر می کنن از تو بهترن جای تو رو می گیرند. تا حالا از خودت پرسیدی آیا اون می تونه تو رو با یکی دیگه تحمل کنه؟ اگه آره این یک هوسه اگه نه پس چرا تو داری اینکارو می کنی!

      پاسخحذف
    60. بسیار حالب بود سخنرانی بسیار زیبا بودabbas_0151@yahoo.com

      پاسخحذف
    61. ببين همون حجتاي كه شما ميگين همه شون خوبن البته اگه هوا و هوس شون رو كشته باشن آقا امير !!!

      پاسخحذف
    62. بسم الله

      سلام
      منظور اون ظرافت نیست،منظور عشوه ای هست که که بعضی ها تو صداشون میزارن

      یاحق

      پاسخحذف
    63. vaghan harfaye aghaye doctor jazb konande hast man ke khodam esho kenar gozashtam raftam be tarafae khoda khoda ghovat

      پاسخحذف
    64. سالم !
      سلام به تمامی کسانی که برای بزرگان خود ارزش می شناسند و به آنها احترام می گذارند.
      من تازه دیروز 15/8/89 با سخنرانی دکتر آشنا شدم و آنقدر برایم جذاب بود که امروز در انترنت به دنبال فایلهای قابل دانلود آن میگردم.
      حرفهای دکتر حرف یک نسله
      نسلی که می تونه سرزمین زرتشت رو نجات بده.

      پاسخحذف
    65. از نظر من دکتر داره دید درستی به جامعه میده چون جامعه در حال تغییره اگه هم کسی با من مخالفه نگاه کنه که اکثریت دنیای امروزشون با 10 ساله پیش چقدر عوض شده

      پاسخحذف
    66. vaaay bacheha hafte dg aghaye anushe mikhad biad hamedano manam kheiliiiii khoshalam ke mikham beram sokhanranisho gush bedam vaghan marekas

      پاسخحذف
    67. سلام.این که چیزی نیست.اگه کلامی مستقیم با دکتر انوشه در ارتباط باشی که عالیه.من با ایشون در ارتباطم.زندگیم را دگرگون کرد.خیلی دوستت دارم آقای دکتر

      پاسخحذف
    68. واقعا با چه زبونی بگم......
      بی نظیر بود..
      تشکرررر

      پاسخحذف
    69. واقعا معركه بود . دستتون درد نكنه .

      پاسخحذف
    70. با سلام و خسته نباشیدحرفهای دکتر خیلی مسیر زندگی منو عوض کرد .دکتر سپاسگذارم

      پاسخحذف
    71. تازه می خوام دانلودشون کنم و نشنیدم،اما تعریفشو زیاد شنیدم!
      البته این قسمت از صحبتاشونو که گذاشتین فوق العاده بود...
      دردو بر شما...

      پاسخحذف
    72. بیزحمت یکی بم بگه راحت ترین و سریعترین راه دانلود کدومه
      ضمنا کانکشنم دایل آپ

      پاسخحذف
    73. سلام خدمت همه دوستان
      من تا الان دکتر رو ندیدم ولی سخنرانی های ایشون رو همیشه گوش دادم و عمل کردم . حالا خودم به یه مشکل برخوردم . میخواستم از دوستان بپرسم ببینم چطوری میتونم ایشون رو از نزدیک ببینم ؟
      ممنون از همه دوستان .
      bahman_vaseghi@Yahoo.com

      پاسخحذف
    74. شما میتونید با کلیک برروی لینک مستقیم به راحتی دانلود کنید ولی چون از dial up استفاده میکنید زیاد طول می کشد.

      پاسخحذف
    75. گلم ولش كن اگر مي توني دست از سرش بردار
      اگر عاشقشي ولش كن
      مردها زود دل مي برن
      چند بار سرش داتدبزني ديگه نگاهت هم نمي كني
      تو آدم خوب و پاكي هستي براي همين وقتي پاكي و صداقت اون را ديدي بهش دل بستي
      اگر براي دل خودت دليل مي خواي كه از فكرش بياي بيرون چون هر روز صبح مي بينيش يه برنامه بريز رو كم هرچي خصلت بد ازش ديدي وقتي اسمش مي ياد تو ذهنت ياد اون خصلت هاي بدش بيوفت بهش تو دلت بد و بي راه بگو سر يه هفته ازش متنفر مي شي
      اگر مي خواي اون از بند عشقت رها بشه بايد سرش داد بزني
      تو بلدي چه جوري آدم خوبي باشي
      تو بلدي چه جوري آدم ها را عاشق خودت كني حالا برعكسش عمل كن
      اون اگر آدم خوبي بودي نمي ذاشت بهش دل ببندي

      آدم هاي متاهل بايد تابلوي ورود ممنوع اين جا قبلا اشغال شده را رو سر در كار هاشون بذارن
      وگرنه ما مجرد ها بي خودي بهشون دل مي بنديم
      بيخودي كه نه ما دنبال دل مي گرديم تان ها همهنوز كركره ي دلشون را پايين نكشيدن

      پاسخحذف
    76. من يه دخترم
      ديدن ساق پاي سفيد هم جنس هاي خودم ر دوست دارم
      قشنگه
      ديوونه ميشن يعني حال مي كنن
      يا خيلي بچه اي يا تا حالا قوزك پا نديدي

      پاسخحذف
    77. شايد يه كنفرانس در باره دين و آرامش هم بذاره
      از دين فرار نكن

      پاسخحذف
    78. حرف هاي دكتر
      درسته
      قشنگه
      ولي تجربيات يه نسله كه درست به نسل بعدي منتقل شده
      شايد باورت نشه اما خيلي از پدر مادر هاي ما هم اين بحث ها ا بلدن ولي
      يك تا حالا اون ها را دسته بندي نكردن
      دو جرات ندارن اون ها را به ما بگن
      چون از نظر اون ها ما هنوز بچه ايم
      پدر مادر من گاهي وقت ها درك نمي كنند كه من بعضي چيز ها را مي فهمم
      اينقدر با تعجب نگام مي كنن كه من با خودم مي گم دارن كدام قسمت از شيطنت دوران كودكي ام را دوره مي كنند؟
      من بچه دوم خانواده ام

      پاسخحذف
    79. سلام من تا حالا خیلی ازسخنرانیهای دکتر انوشه گوش دادم و واقعا عالی بودن فقط یه سوال چرا اینارو تلویزیون پخش نمیکنه و این همه برنامهای بی خود نشون میده.

      پاسخحذف
    80. بیزحمت یکی بم بگه راحت ترین و سریعترین راه دانلود کدومه
      ضمنا کانکشنم دایل آپ مرسی

      پاسخحذف
    81. خوب راست می گه . بعضی وقتا واقعا چرت می گه

      پاسخحذف
    82. دین خیلی خوبه . البته نه آدم باید از این طرف بام بیافته نه از اون طرف

      پاسخحذف
    83. تلویزیون ما کی برنامه به درد بخور پخش کرده. همش آخوند!

      پاسخحذف
    84. درود بر جملگی دوستان
      به راستی که دکتر فردی فهمیده است .و بسیاری از حرفهای ما رازده. من که سخت سپاسگذارم

      پاسخحذف
    85. اصلا دانلود نمیشه! منم خیلی تلاش کردم

      پاسخحذف
    86. همه دانلود کردند و مشکلی نبود.شاید مشکل از شماست.

      پاسخحذف
    87. SALAM ROOZ KHOSH AGE BARAT MAGHDOORE MIKHAM DAR MOREDE BI DIN BOODANEMON BA HAM SOHBAT KONIM SHAYAD TAJROBIYATI DASHTID KE BE DARDAM KHORD MAMNON MISHAM AGE KOMAKAM KONID.IN ID MANE BARAM OFF BEZARID KE YE ZAMAN MOSHAKHAS KONIM.CHON SHAYD MAN BE SAITE SAR NAZANAM.PISHAPISH TASHAKOR MIKONAM

      پاسخحذف
    88. شما فقط می گین دکتر خوبه چون حرفای دل شما رو زده. ولی این تنها معیار خوبی نیست باید ببنین که ایشون این حرفارو رو چه اساسی می زنه. شاید این حرفا از نظر ما جوونا جذابیت داشته باشه اما قرار نیست هر چیزی که جذابیت داره درست هم باشه.

      پاسخحذف
    89. خب بر روی لینک مستقیم کلیک کنید دانلود میشه.

      پاسخحذف
    90. بسیار عالی بود کاش همه می تونستند برای یکبار حرفهای ایشان را گوش میدادند قبل از اینکه دیر بشود

      پاسخحذف
    91. من خیلی از حرفهاشو در مورد خودم بعنوان یک پسر قبول دارم.اما گاهی از بحث خارج میشه و در مورد مسائلی که تخصص نداره حرف میزنه که البته خراب میکنه.ولی صحبتهاش در مورد دختر ها و پسر ها رو واقعا قبول دارم حد اقل در موردخودم و کسانیکه میشناسم.

      پاسخحذف
    92. حسين خان دمت گرم،سروررت توپپه. همشو داون لود كردم. راستي ميدونيني كجا سخنراني داره؟؟

      پاسخحذف
    93. فيلتر شده
      خواهش مي كنم دوباره آپ كنيد.........

      پاسخحذف
    94. بله متاسفانه !از لینک های دیگر استفاده کنید.

      پاسخحذف
    95. من از ديدگاها ي استاد بزرگ ممنونم ولي خيلي حركات بچگانه از خودش در مياره و اين در شان يك استاد نيست

      پاسخحذف
    96. Salam DR anoshe
      karet khili doroste aqaie ANOSHE man khili khili divonatam

      پاسخحذف
    97. عشق فقط کلام زیبا نیست وگاهی هم باید غرق اصل عشق شد .عشق واقعی این دنیا خداست .امیدوارم روزی بیاید که آنقدر روشنفکر شوی تا بتوانی حکمت وجودت را در میان هستی دریابی و به پیوند الهی بپیوندی.

      پاسخحذف
    98. تکررررررررررررررررررررررررررررررررررررررراریییییییییییییییییییی

      پاسخحذف
    99. با سلام
      در صورت امكان سخنرانيهاي دكتر فرهنگ و دكتر انوشه رو برام ارسال كنيد.

      پاسخحذف
    100. سلام میخواستم بگم من از حرفاتون دکتر انوشه خوشم میاد نه من بلکه پدرم هم دوست دارن

      پاسخحذف
    101. vaghean alian sokhanraniatun.kash in sokhanrania monhaser b tehran nabshe.be shahraye dg ham sar bezanin chn javunaye emruz vaghean b moshavere agahi mese shoma niaz daran.
      kheyli mamnun be khatere rahnemayiye ba arzeshetun.

      پاسخحذف
    102. با تشکر از مطالب زیباتون آیا دکتر انوشه سایت رسمی دارند؟

      پاسخحذف
    103. سلام دوست من
      من فایل های تصویری همین سخنرانی دکتر انوشه را دارم
      خیلی توپه
      انصافا مطالبی که میگه خیلی با شخصیت دخترها و پسرها صدق میکنه

      پاسخحذف
    104. سلام گفته بودید بسرا نظر بدن اما من بسر نیستم ا مامیگم که درسته خیلی وقتا اینجوریه حتی اگه تربیت وموقعیت وشرایط زندگی بدون تاثیر نیست اما هم دخترا و هم بسرا ذاتااینجوری هستن اماباید به آقایون گفت که هیچ وقت احساس کسیو بازیچه هوس خود قرار ندهند هرچی اونا به دنبا هوس یک لحظه هستن دخترا دنبا بایبندی و دوام رابطه هستن اینه مشکل دختر وافسردکیها و آقایون که بایبندبه اخلاقیات ندارن.

      پاسخحذف
    105. با سلام.از اینکه سخنرانی های دکتر انوشه را در اختیار جوانها گذاشتید مممممممممممممممممممممنونم.رعایت کنند دخترهای جوان گول حرفهای پسرهای هوس باز را نخورند.به خصوص در این زمانه ؟

      پاسخحذف
    106. cheghad dokhtara bad bakhtan bekhan asheghe pesara beshan!!! man ke be omram asheghe hich pesari nashodam!!!

      پاسخحذف
    107. سلام شب عالي بخير سايت بسيار خوبي داري خوشحال ميشم اگر مطلب جالب داشتي برامsendكني باارزوي موفقيت روزافزون مر30

      پاسخحذف
    108. بابا دمش گرم دختر جماعت باید....کرد

      پاسخحذف
    109. albate mojgan khanoom hame pesar ha mesle ham nistand



      dar hame chiz khoob va bad dare


      havas bazi ham dar dokhtar ha hast va ham dar pesar ha

      vali dokhtar ha be khatere hojb va haya bishtar mogheeeeee ha joloye khodeshoonoo migiran

      dar har soorat hame mesle ham nistand

      bye

      پاسخحذف
    110. لطفا برای تماس با دکتر انوشه اول به این شماره پیام بدهید ومشخصاتتون رو اس ام اس کنید ومنتظر تماس ایشان باشید
      ۱-اسم
      ۲-فامیل
      ۳-سن
      ۴-شهر
      ۵-رشته
      ۶-مشکل
      ومیتوانید همین اطلاعات رو به ایمیل
      Dr.m_anooshe@yahoo.com
      یا ازطریق پست به کدپستی : تهران ۱۳۱/۱۶۵۸۵
      بفرستید.

      پاسخحذف
    111. توجه توجه توجه
      سلام دوستان خسته نباشید
      حرف دلمومیخواستم بگم،لطفابخونیدونظربدید؟اینکه دکترانوشه فکرمیکنه همه پسرایک ویژگی واخلاق واعتقاد یکسان دارند! و همه آدمارو از یک دیدگاه راهنمایی ومشاوره میدن!ایشون بدون اینکه بنده رو بشناسن به دختری که دوسش دارموعاشقشم وقصدازدواج داریم راهنمایی کردن که من به دردش نمیخورم وهوس بازم وقبل ازازدواج ورابطه جنسی( که اصلا فکرش نیستم!)رهاش میکنم! ویابعدازدواج ازش زده میشم!گفتن که اگه دوسش داری رهاش کن قبل از اینکه رهات کنه! این راهنمایی بود یاتیرخلاص!آیا ایشون با این قصد عاشق همسرشون شدن یابعدش از همسرشون زده شدن؟!شاید هم زندگی اطرافیانشون اینطور بوده! دکتر گندزدی به زندگیم!خدا بگم چیکارت نکنه،جلوم بودی... دستت درد نکنه

      پاسخحذف
    112. اگه دوست داری کسی از بدنت لذت ببره برو ازدواج کن جلوشوهرت ناز باش نه واسه کل جامعه!البته این تیپ بدنیست اما بعضی پسرای جامعه اسلامی ما بی جنبن چون فکرمیکنن زیراین لباس زیبا چه خبره!اگه ازدواج کنه میفهمه اما این صبرونداره وهم خودش هم دختر بدبختو بی ارادرو بیچاره میکنه!

      پاسخحذف
    113. دختر یک موجود الهی و پاکه که توصیفش به این راحتی نیست و نباید فقط باچشم شهوت نگاه کرد!کاش دخترا همه پسرارو با یک دیدگاه نمیدیدن وپسرا هم جلوی رفتارهای بچه گانه و احمقانه خودشون رو میگرفتن و چشم شهوت حیوانی خودشون میبستن تا به وقتش از لذت الهی وآرامشی که میده بهرمند بشن.دخترا هواپیما نیستن که روی زمین به هیچ دردی نخورنٌ!هردو جنس به هم نیاز داریم و باید تعامل خوب و عادلانه داشته باشیم

      پاسخحذف
    114. سلام دوست عزیز
      عاشق نشدی مزشو نمیدونی!شایدم آدم خوب یا مورد علاقتو پیدا نکردی که اینطور فکرمیکنی.شایدم اینقد پسر دیدی و دوست بودی که نیازی به عشق نمیبینی!البته عذر میخوام این تعبیرو کردم.انسانی که عاشق نمیشه از سنگ شدن دلشه! حتما عاشق میشی ببین اینو کی بهت گفتم.عروسیت دعوتمون کن

      پاسخحذف
    115. سلام
      جای پارک خوب زیاده اما باید چشاتو خوب واکنی.پ
      ماشینتو خوب پارک کن .مرسی بای

      پاسخحذف
    116. slm.vagean delam barat sukht. manam dele khoshi az pesara nadaram. albate az bf khodam kheyli raziam vali un tuye 2nya lenge nadareee. ino az bahsayike ba 2khtara dashtam natije gereftamke man khoshbakhttarin... vali age toam mese eshge man bamarami barat 2a mikonam khoda komaket kone be arezut beresiiii.

      پاسخحذف
    117. از دوستان کسی این ایمیل رو تایید میکنه؟؟؟

      پاسخحذف
    118. سلام.من به عنوان یه دختر اگه کسی عاشقم بشه وقتی ببینم واقعا دوستم داره منم عتشقش میشم .پیشنهاد میکنم خودتونو آزمایش کنین مثلا یه مدتی ازش دور شید ببینید عشقه یا عادت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوشبخت شین

      پاسخحذف
    119. salam dostane aziz khodemonim ma pesara 80% zehnemon darmorede dokhtara khalafe harki ham be nist doroghb mige faghat shedato zaf dare

      پاسخحذف
    120. سلام آقای دکتر خیلی ماه
      از افغانستان امین الله

      پاسخحذف
    121. سلام آقای دکتر. خسته نباشید حال شما خوب است.
      من از افغانستان مزاهم شما شدم دو جلسه از سخرانی شما را گوش کردم. واقعا" به من اثر گذاشت. یعنی تمام جوانان فارسی زبان افغانستان علاقمند شما استن. آقای راز موفقیت شما بودن.

      پاسخحذف
    122. . با سپاس از شماکه وظیفه خود را منحیث روشنفکر جامعه ادا نمودید واداخواهید نمود
      . سخنان شما انسان را واقعا به فکرکردن عمیق درباره موضوعات وا می دارد
      زیبای سخنان شما درعام بودن آن است پس سخنان خود رامحدود به جغرافیای خاص ننماید
      با آرزوی موفقیت هرچه بیشتر شما درتمام عرصه های زندگی
      با تشکر
      احمد

      پاسخحذف
    123. عقاید هر کس قابل احترام است.
      هیچ کس حق بی احترامی به دیگری را ندارد. حتی شما دوست عزیز

      پاسخحذف
    124. salam,u(dokhtara) hamishe ba pesara moshkel darin .u ke hamish delton lak mizane .......... dos she pesara fershtean .mer30 azizam

      پاسخحذف
    125. من کسی هستم که فکر میکردم بهتراز من کسی تو دنیا نیست وهیچ احدی لیاقت منو نداره.اینو بقیه هم بهم میگفتن ومن مغرورتر میشدم
      اما روزگار بلایی به سرم آورد که که کمر غرورم خم شدو پوزه به خاک مالیدم آره:عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق میشود.....
      اون ازدواج کرد بدون اینکه بدونه یکی هست که جونشو به خاطرش میده............
      تورا خدا مغرور نشین وبدونین:همیشه عاشق تنهاست ودست عاشق در دست ترد ثانیه هاست...

      پاسخحذف
    126. سلام من هم تا حالا چند تا سخنرانی های دکتر رو گوش کردم واقعا زیبا بودن بابت تمام زحماتتون ممنونم

      پاسخحذف
    127. سلام من تا به حال اکثر سخنرانی های دکتر رو گوش کردم.تمام حرف هایی که ایشون میزنن منطقی و واقعیته.در جواب نیما باید بگم من ایمیل دکتر رو تایید میکنم من خودم بارها به ایشون ایمیل زدم.

      پاسخحذف
    128. سلام اگه میشه فایلهاروبرام ایمیل کن ممنون

      پاسخحذف
    129. اقاي دكتر ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممنون

      پاسخحذف
    130. مينا جون من هم مثل شما فكر ميكنم اما من دختر نيستم پس نتيجه مي گيريم كه ما بدرد هم ميخوريم منتظر جوابم

      پاسخحذف
    131. بابات هم هوس باز بوده و مامانت سر راهش قرارپس مامانت هم اسير هوس هاي بابات شده

      پاسخحذف
    132. اگه آنهایی که سرزمین زرتشت در دستشان است بگذارند ، به امید خدا، ما ، نسل امروز ، این سرزمین را از گزند اهریمن صفتان پاک خواهیم کرد.
      به امید آن روز

      پاسخحذف
    133. سلام برهمه گی از اینکه هم جنس دختر و هم پسر آدم بد داره شکی توش نیست همگی بسته به ظرفیت و نوع آدمش داره
      بیایید سعی کنیم به قول سهراب چشما روبشوویم و جور دیگر ببینیم چون همه چیز موقتی است!
      این هم بگذرد...

      پاسخحذف
    134. سلام ستاره خانوم. منم روزي مث شما فك ميكردم ولي وقتي عشقمو ديديم دلم لرزيد، وقتي نميديدمش انگار يه چيز
      گم كردم،خيلي تلاش كردم تا بدستش آوردم.شمام مطمئنا به كسي برخورد خواهيد كرد كه دل خوابيده تونو بيدار كنه
      كسي عاشق نباشه آدم نيست. موفق باشيد

      پاسخحذف
    135. سلام دوست عزیز از زحماتت متشکرم
      فقط اگه ممکنه فایلهای مربوط به دکتر انوشه رو برام ایمیل کن
      چون چند بار تا نصفش دانلود شده بود که ارتباط قطع شد
      ممنون میشم بفرستیش

      پاسخحذف
    136. سلام به همگی
      م نتونستم سخنرانی دکتر انوشه رو دانلود کنم اگه میشه بهم ایمیل کنیین
      هرکی این کارا بکنه ازش ممنون میشم***********************

      پاسخحذف
    137. اگه میشه لطف کنین برنامه های دکتر.سخنرانی هایی که قراره داشته باشن رو اعلام کنین تادر صورت امکان شرکت کنیم مرسی

      پاسخحذف
    138. vaghan age ini bashe ke begi beshe ali ama pesara hamashon 1ian tafavoty nadaran in behem sabet shode

      پاسخحذف
    139. سلام دکتر خیلی چاکریم اگه لطف کنید جندتا از سخنرانی هاتون در باره ازدواج واسم بفرستید ممنون میشم.
      saman.badboys@yahoo.com

      پاسخحذف
    140. vaghean aali bod man moafagh be danlode sokhanrani haye doktor nashodam age k30 btone vasam email kone mamnon misham
      mahsa_ri40@yahoo.com

      پاسخحذف
    141. سلام من علی هستم سه سال روانشناسی خوندم ودر جواب سمانه خانوم باید بگم : ببخشید ها ولی سمانه خانوم مگه دختر ها هم منطق حالیشونه؟از نظر من دختر ها یک مشت احساس هستن که در گیر جو هستن که حتی حاظر نیستن خودشون رو باور کنند .از نظر من بهتر شما دختر ها دنبال منطق نگردید برید همون سریال اخرین گناه رو نگاه کنید وحی گریه کنید شاید خدا معجزه ای کرد و........-برا بعضی دختر ها واقعا متاسفم.
      all grils are onther me.sorry for they. and goodboy

      پاسخحذف
    142. سلام من علی هستم سه سال روانشناسی خوندم ودر جواب سمانه خانوم باید بگم : ببخشید ها ولی سمانه خانوم مگه دختر ها هم منطق حالیشونه؟از نظر من دختر ها یک مشت احساس هستن که در گیر جو هستن که حتی حاظر نیستن خودشون رو باور کنند .از نظر من بهتر شما دختر ها دنبال منطق نگردید برید همون سریال اخرین گناه رو نگاه کنید وحی گریه کنید شاید خدا معجزه ای کرد و……..-برا بعضی دختر ها واقعا متاسفم.
      all grils are onther me.sorry for they. and goodboy

      پاسخحذف
    143. وا. الان توقع داری ما نظرمون رو بگیم؟ خب ما که اصلا نمی دونیم اون خانم به دکتر در مورد تو چی گفته ! به نظر من تو که می دونستی دوستت با کی مشورت کرده که اون تصمیم رو گرفته، و اعتقاد داری که این نظر اشتباهه، باید با خود دکتر صحبت می کردی. شاید خود دکتر می تونست بیشتر بهت کمک کنه. البته اگه واقعاً مخالف نظر ایشونی

      پاسخحذف
    144. sixtysixیه جور حرف می زنی انگار نه انگار همیش شما پسرا هستید که هر روز دم در دبیرستان های دخترونه ویراژ می دید. شما هستین که هر روز خبر خودکشیتون به خاطر اینکه یه دختر بهتون نرسیده به گوشمون می رسه. و خیلی چیزای دیگه. هیچ کدوم اینا منطقی نیست. زنا احساساتی هستن. ولی احساسات زنهاست که زندگی رو برای شما قشنگ می کنه. اینکه بلد نیستی با نعمت خدا برخورد کنی تقصیر کسی نیست. اگه می دونستی که خدا چرا زن ها رو احساساتی آفرید اینطوری حرف نمیزدی. یه کم بیشتر تو این سایتای روانشناسی بچرخ. تأسف به حال کسی بخور که بلد نیست از وجود همسرش استفاده کنه و هم خودش هم همسرش رو خوشبخت کنه

      پاسخحذف
    145. سلام
      آرمین جان از نظرت خوشم اومد.معلومه بسر فهمیده ای هستی.ولی فکر نمیکنی طرز فکر غلط ما دخترا بخاطر رفتار شما اقایون باشه؟نمونش این همه بسر ک تو همین وب اعتراف کردن

      پاسخحذف
    146. سلام مهیا خانم از کجا می خواین بدونید که عاشقه یا برات عادت کرده ؟بعضی کارای خانم هاست که پسرارا به خودتون بد بین کرده اگه واقعا پسرو دوست داشته باشین می دونید که عاشقتونه یا نه

      پاسخحذف
    147. سلام من فرزاد هستم می خواستم بگم که تمامی دوستان از چند بعد راست می گن ولی بعضی از دوستان پسر که به فکر فقط هوسشون هستن این مسائل ناگوار را در جامعه به وجود آوردند واقعا خانمها احساستیند و پسرا از این احساساتشون بازی می کنن

      پاسخحذف

    ارسال دیدگاه