Home » , , , , , , , » دانلود سری کامل فیلم The Lord of the Rings

دانلود سری کامل فیلم The Lord of the Rings

نوشته شده توسط حسین در تاریخ ۱۳۸۸ فروردین ۱۸, سه‌شنبه



سری کامل فیلم ارباب حلقه ها رو در این پست میتونید دانلود کنید.



http://adf.ly/l6iV



پسورد موردنیاز برای شروع دانلود از مدیافایر : irproud.wordpress.com


پسورد موردنیاز برای extract کردن :XsX@W.a.r.e.z-BB.Org یا shaan

در صورت خراب بودن لینکها:
  • ابتدا نام مطلب را جهت پیدا کردن مطالب مشابه که معمولا منتشر می شود در سایت جستجو کنید
  • سپس اگر لینک سالمی را نیافتید مورد را در بخش دیدگاهها در پایین مطرح کنید تا رسیدگی شود
  • به اشتراک گذاری این مطلب :

    ۱۵ نظر:

    1. هیچکدوم از پسورد ها برای قسمت دوم درست نیست ممنون میشم رسیدگی کنید

      پاسخحذف
    2. آقام من لنگه این پسوردمااینهمه دانلود کردم ................

      پاسخحذف
    3. پسوردها همین دوتاست که بالا گفتم.
      ظاهرا مشکل پیش اومده بخاطر خراب شدن فایلها موقع آپلود هستش .
      یه کاری میگم بکنید ببینید مشکلتون حل میشه: موقع extract کردن با winrar تو اون پنجره ای که محل ذخیره سازی فایلها رو انتخاب میکنید گرینه keep broken files رو فعال کنید.

      پاسخحذف
    4. نشد متاسفانه یعنی باید بیخیال بشم؟؟؟

      پاسخحذف
    5. هر دو پسورد رو امتحان کردید؟
      اگر اون گزینه ای که میگم رو فعال کرده باشید وقتی extract تموم میشه باید یه فایلی ایجاد بشه ، اون فایل رو پخش کردید ببینید چجوریه؟

      پاسخحذف
    6. حسین جان نمیدونمیهو چی شد بدون اینکه اون گزینه رو بزنم پسوورد کار کرد باورم نمیشه 1ساعت قبلش که میزدم کار نمیکرد ولی حالا درس شد دمت گرم عزیز

      پاسخحذف
    7. سلام.صفحه دانلود باز نمیشه.صفحه وردپرس باز میشه.اگر ممکنه درستشون کنید.با تشکر

      پاسخحذف
    8. سلام ، خسته نباشید، من هر کاری می کنم لینک دانلودها بالا نمیاد لطفا کمک کنید ممنون از سایت خوبتون.

      پاسخحذف
    9. سلام اقا نمی خواد خودم فهمیدم ولی برای فیلمهای که کذاشتین دمتون گرم

      پاسخحذف
    10. آقا از کجای این صفحه میشه دانلود کرد.....اینکه جایی نداره

      پاسخحذف
    11. سلام

      من همه ی فایل ها رو دانلود کردم فقط این یکی رو نمیتونم دانلود کنم.

      TLOTR.The.Two.Towers.2002.Special.Extended.Edition.HDrip.x264.Up.By.XsX.800Mb.rar.002

      هر دفعه که روش کلیک میکنم صفحه دوباره از اول باز میشه.

      پاسخحذف

    ارسال دیدگاه