Home » , , , » American Pie Collection

American Pie Collection

نوشته شده توسط حسین در تاریخ ۱۳۸۷ اسفند ۱۱, یکشنبه

تمام 6قسمت فیلم پرطرفدار شیرینی آمریکایی رو میتونید در این پست دانلود کنید


برای دانلود به این صفحه مراجعه کنید




پسوردهای لازم برای فایلهای فشرده:


قسمت اول تا چهارم=www.romania-inedit.3xforum.ro


قسمت پنجم=omri

در صورت خراب بودن لینکها:
  • ابتدا نام مطلب را جهت پیدا کردن مطالب مشابه که معمولا منتشر می شود در سایت جستجو کنید
  • سپس اگر لینک سالمی را نیافتید مورد را در بخش دیدگاهها در پایین مطرح کنید تا رسیدگی شود
  • به اشتراک گذاری این مطلب :

    ۹ نظر:

    1. روش دانلود:لینکش را بازکن وبعد چند ثانیه بر روی گزینه ی skip ad در بالای صفحه سمت راست ,کلیک کنید.

      پاسخحذف
    2. سلام
      من دانلودشون کردم
      حالا چه طوری Extract کنم؟
      با Winzip اکستراکت نمیشه.

      پاسخحذف
    3. اول فرمت فایل ها رو به zipیا rarتغییر دهید وامتحان کنید.

      پاسخحذف
    4. هر کاری کردم نشد.
      با نرم افزار winzip هم جواب نداد.

      پاسخحذف
    5. سلام من تمام قسمتهای 1 را دانلود کردم ولی آن قسمتی که پسوند zip داره و پسورد می خواد ، پسوردی که دادید کار نمی کنی میشه راهنمایی فرمایید

      پاسخحذف

    ارسال دیدگاه