Home » , , , , , , » AVP Alien vs. Predator 2004 BRRIP

AVP Alien vs. Predator 2004 BRRIP

نوشته شده توسط حسین در تاریخ ۱۳۸۹ تیر ۷, دوشنبه

خلاصه داستان: وقتی که باستان شناسان در جزیره Bouvetøya در قطب جنوب مشغول کاوش بودند آنها پس از مدتی پی بردند که بین دو گروه قدرتمند گیر افتادند که فقط یک گونه از اینها پیروز خواهد شد....

http://www.mediafire.com/download.php?hzcygbhwkzl
http://www.mediafire.com/download.php?gdymrn3nsjf
http://www.mediafire.com/download.php?jfru5pm2ako
http://www.mediafire.com/download.php?vtn4rbmsmry
==============PASS--> iriproud.com===============
http://rapidshare.com/files/403315887/AVP04-BR_BY-IRIPROUD.mkv.001
http://rapidshare.com/files/403316579/AVP04-BR_BY-IRIPROUD.mkv.002
http://rapidshare.com/files/403315896/AVP04-BR_BY-IRIPROUD.mkv.003
http://rapidshare.com/files/403315678/AVP04-BR_BY-IRIPROUD.mkv.004

در صورت خراب بودن لینکها:
  • ابتدا نام مطلب را جهت پیدا کردن مطالب مشابه که معمولا منتشر می شود در سایت جستجو کنید
  • سپس اگر لینک سالمی را نیافتید مورد را در بخش دیدگاهها در پایین مطرح کنید تا رسیدگی شود
  • به اشتراک گذاری این مطلب :

    ۱۸ نظر:

    1. سلام ببخشید اما من از برنامه ی hj split برای به هم چسباندن پارت ها استفاده می کنم اما وقتی کلا تمام میشود تا دقیقه 54 فیلم بیشتر نمایش داده نمیشود فکر کنم فایل 003 و 004 خراب باشد

      پاسخحذف
    2. سلام .شما به حجم پایانی فیلم توجه کنید, اگر اندازه مجموع همه ی پارت ها بود که درسته وگرنه اشکال یا از برنامه است یا از نام پارت هاست که باید به ترتیب باشد.شما از برنامه پیشنهادی ما استفاده کن احتمالا درست شود.

      پاسخحذف
    3. حجم فایل پایانی با پارت ها می خونه یعنی 556 مگ ولی بازم تا دقیقه 54 بیشتر نیست بعدش خرابه از برنامه شما هم استفاده کردم فرقی نکرد

      پاسخحذف
    4. من دوباره هم دو پارت آخر رو دانلود کردم ولی بازم همین وضع بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخحذف
    5. نمیدونم مشکل چیه ، من همون موقع این فایلارو تست کردم و مشکلی نبود!!

      پاسخحذف
    6. من فیلم watchman هم دانلود کردم همینطور بود میشه بگید مشکل از شماست یا من آخه من برنامم که درسته اسم فیلم ها هم که درسته ولی تا نصفه فیلم میاد بعدش کار نمیکنه البته من یکبار قبل از این که 4 پارت کامل دانلود بشه یک بار 2 پارت اول رو که دانلود کرده بودم join کردن و تا وسط های فیلم بود ولی بعدش که 2 پارت بعد هم اضافه کردم و دوباره join کردم دیگه تا همون جایی که دو پارت اول میومد بیشتر نبود رفتم تو اون یکی ویندوزم بازم جوین کردم فایده ای نداشت میشه بگید مشکل چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخحذف
    7. میشه بگی player که باهاش باز می کنی چیه؟میتونی از vlc استفاده کن ببینم چی میگه؟وقتی که فایل ها را به هم وصل میکنی پیام موفقیت امیز بودن وصل شدن همه ی پارت ها را میده؟؟؟؟/

      پاسخحذف
    8. از km player ورژن 3 استفاده می کنم ویندوزم هم 7 هست پیام موفقیت آمیز بودن هم میده با vlc اجرا نمیشه یعنی رو vlc من کار نمیکنه ولی از gom player هم استفاده کردم فایده ای نداره

      پاسخحذف
    9. با مدیاپلیر کلاسیک ویندوز بازش کردم کار کرد !!!!!!!!!!
      جل الخالق
      مگه km player نباید همه چیز رو باز کنه تازه اونم جدیدترین ورژنش!!!!!!!!
      I Cant Believe it Man!!!!!!!!!

      پاسخحذف
    10. همیشه kmهمین مشکل رو داشته ولی vlc مشکلات اون رو حل کرده.در هر صورت خوشحال شدم مشکلت حل شد.

      پاسخحذف
    11. ممنون من از زوم پلیر استفاده می کنم دیگه مشکلی ندارم

      پاسخحذف
    12. سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون من این فیلمو از مدیا فایر دانلود میکنم ولی فقط پارت 1 دانلود شد.پارت های بعدی وقتی روشون کلیک میکنم همون پیچ دوباره ریلود میشه.
      امیدوارم مشکل حل بشه.
      بازم ممنون

      پاسخحذف
    13. فکر کنم الان درست باشه چون تست کردم.

      پاسخحذف
    14. متاسفانه درست نشده چون وقتی لا آی دی ام دانلود میکنم میگه صبر کنید تا آدرس جدید بارگیری بشه و یه پیج جدید باز میکنه.ولی باز وقتی روی دانلود کلیک میکنم پیج فقط ریلود میشه.
      ممنون میشم دوباره رسیدگی کنید.

      پاسخحذف
    15. یعنی چی وقتی با ای دی ام دانلود می کنم؟
      وقتی لینک های مدیافایر رو باز میکنید وایسید تا گزینه ی دانلود بیاد بعد با ای دی ام دانلود کنید.بذارید چند بار ریلود شه تا بیاد.
      من دوباره هم تست کردم ومشکلی نداشت.
      منتظرتم.

      پاسخحذف
    16. حسین جان شرمندتم من چون از فایر فاکس استفاده میکنم این مشکل برام پیش اومد ولی وقتی با آی ای لینک رو باز کردم راحت تونستم با آی دی ام دانلود کنم ممنونم.
      سایتتون واقعا عالیه :)

      پاسخحذف

    ارسال دیدگاه