مستند ظهور

نوشته شده توسط حسین در تاریخ ۱۳۸۹ آبان ۴, سه‌شنبه


قسمت های40تا50 اضافه شد.


می خواهیم شما را به به دیدن یکی از مهمترین، قویترین و تأثیرگذارترین مستندهای روی اینترنت دعوت کنیم. این سریال مختص گروه خاصی از انسانها با نژاد و یا دین خاصی نیست بلکه همه انسان های آزادی خواه بایستی این سریال را تماشا کنند.
این سریال در هیچ شبکه تلویزیونی پخش نشده و در دوره ای از سری کلیپهای پربازدید در یوتیوب بوده است . و پس از آن در شبکه اینترنت پخش شد.
مستند سریالی "ظهور"، مستندی است قوی راجع به ایلومیناتی، فراماسونری و حکومت جهانی شیطانی آنها که توسط مسلمانان اروپا ساخته شده است.
این سریال در 52 قسمت 10دقیقه ای توسط Noreagaa & Achernah تولید شده است . هدف این سریال، افشای طبقه ممتاز (Elite)، خاندانهای سلطنتی در اروپا، زرسالار و جهان خواهان است که تمامی جنبه های زندگی بشریت را کنترل و برنامه ریزی می کنند.
بارها و بارها سایت تولید کننده این سریال (www.wakeupproject.com)، مورد حمله واقع شده و سایت از سرویس دهی خارج شده است.
تهیه کنندگان این سریال، بارها گفته اند که هدف، شستشوی مغزی بینندگان و یا تحمیل عقاید و یا ایجاد ترس عمومی نیست و از همه کسانیکه این مستند را تماشا می کنند میخواهیم تا خودشان به تحقیق راجع به موضوع های ارائه شده در این مستند بپردازند تا به میزان واقعیت مسائل مطرح شده پی ببرند.


در این مستند تلاش شده است که به پرسشهایی نظیرسوالهای زیر پاسخ داده شود:

- چرا مسائل جهان امروز، به صورت کنونی است؟
- چرا این همه برجهای هرمی و برجهای دوقلو در اطراف ما ساخته میشود؟
- چه کسانی جهان را کنترل می کنند؟
- پشت پرده فیلمها و کارتون های سینمایی چیست؟
- پشت پرده موسیقی ها چیست؟
- چرا سلطه گران جهانی به دنبال احیای معبد سلیمان هستند؟
- چرا این همه خشونت و کشتار در اطراف جهان وجود دارد؟
- چه ارتباطی بین فرعون امروزی و "نظم نوین جهانی" وجود دارد؟
- چه وجه اشتراکی بین جورج بوش، اباما و ملکه انگلیس وجود دارد؟
- چرا شیطان پرستی امروز توسط سران کشورهای استعمارگر و صهیونیست پشتیبانی میشود؟
- مقصود واقعی اشیاء پرنده ناشناخته (UFO) چیست؟
- هدف واقعی فروپاشی اقتصادی در جهان چیست؟
- دجال (ضد امام مهدی، عجل الله تعالی فرجه، و ضد مسیح، علیه السلام) کیست و هدف او و ابزارهای رسیدن به آن هدف چیست؟

اینها سوالاتی هستند که در این سریال مستند به آنها پاسخ داده میشود.

مهمترین سخن ما "بیداری" و "آگاهی" است. همه ما بایستی نسبت به حوادثی که در جهان اطراف ما اتفاق می افتند، بیدار و آگاه باشیم تا بتوانیم جهت آماده سازی و تربیت نسل هایی که در آینده میزبان و همراه امام مهدی (عج) خواهند بود، خدمت کوچکی کرده باشیم.

آیا همه آنچه در این سریال - مستند می بینم واقعیت دارد؟
چگونه ممکن است که همه آنچه فکر درباره دنیای اطراف خود می دانستم یک دروغ بزرگ باشد؟
شاید همه اینها تصادفی با هم جور درآمده است!
چگونه باور کنم که شیطان این همه در زندگی ما حضور و تاثیر دارد؟
فکر نمی کردم که ظهور امام زمان تا این حد در زندگی همه مردم جهان موثر باشد !
آیا دجال یا همان ضدمسیح واقعیت دارد ؟
چگونه باور کنم که همه آن چیزهایی که زندگی من به آنها وابسته است ابزارهایی بر علیه سعادت انسانی هستند ؟
...
این ها و ده ها سوال دیگر از جمله سوالات و جملاتی خواهد بود که در حین دیدن این مستند در ذهن شما شکل خواهند گرفت.
تعجب نکنید. احساس ترس و ابهام را از خود دور کنید. آرامش خود را حفظ کنید و به تدریج با گامهای این سریال پیش روید و ذهن خود را رها کنید.
آنچه در این سریال خواهید دید متفاوت از تمام چیزهایی است که هر روز از طریق فیلم ها و سریالهای جهانی به خورد ما داده می شود تا آنچه او می خواهد را باور کنیم.
او کیست ؟ این سوالی است که در این سریال به دنبال پاسخ به آن است.
سریال ظهور تلاش می کند تا گام به گام حصارها و بندهای ذهن ما را باز کند و با افشای پشت پرده های جهان مدرن و برخی وقایع، افراد و مکانهای مهم جهانی ما را با پدیده ای با عنوان نظم نوین جهانی آشنا سازد.
تماشای این سریال مستند برای همه ما ضروری است. مهم نیست که آنرا بپذیریم یا نه. مهم این است که سریال ظهور سوالاتی جدی را برای ما ایجاد می کند که باید برای ادامه زندگی پس از دیدن این سریال، برای آن سوالات جواب های مناسبی داشته باشیم.
لطفاً زود قضاوت نکنید.
صبر کنید و با احترام به این آموزه قرآنی که ما را دعوت به شنیدن می کند، ابتدا خوب به آنچه می گوید توجه کنیم.
اما اگر جزء کسانی هستید که تحمل دانستن حقیقت را ندارند لطفاً همین الان از دیدن این سریال اجتناب کنید. چرا که دیدن این سریال مستند شما را اذیت خواهد کرد و تصویر زیبای شما از دنیای مدرن را به هم خواهد ریخت.
اگر در دنیای ذهنی شما هالیوود، مک دونالد، تیم فوتبال رئال مادرید، سازمان ملل متحد و المپیک پدیده هایی جذاب و دوست داشتنی هستند و یا اگر اروپا و آمریکا را سرزمین رویاها می-دانید باز هم از دیدن این سریال پرهیز کنید. چون این سریال نسبت به دوست داشتنی های شما سوالاتی جدی مطرح می کند که ممکن است دنیای زیبای ذهنی شما را به هم بریزد.
مجموعه مستند ظهور شامل 50 قسمت اصلی، یک قسمت به عنوان مقدمه و یک قسمت با عنوان نتیجه است که در سه بخش طراحی شده است که با دیدن هر یک از بخش های سه گانه روح و ذهن شما به مراتبی از تعالی، آگاهی و رهایی نزدیک می شود.
این سریال توسط دو فیملساز جوان به نامهای نوریگا و آرکنار ساخته شده است که ایده اولیه آن با الهام از مستند شخصی به نام هاشم عبدالله ساخته شده است که به علت بازدید بالای فیلم هایش به او لقب سلطان یوتیوب را داده بودند.
این سریال مجموع های متفاوت از بیشتر مستندها و فیلم هایی است که تا به حال دیده اید و به خاطر همین یک دلیل ارزش دیدن را دارد.
پس برای آن وقت بگذارید و قسمت به قسمت با سریال پیش روید. با آرامش آن را ببینید. عجله نکنید و کنجکاو نباشید تا بدون رعایت قسمت بندی سریال به قسمتهای آخر بروید. تحمل داشته باشید.




برای دانلود لینک زیر را باز کنید و کمی بعد بالا سمت راست بر روی گزینه ی skip adکلیک کنید تا به صفحه ی دانلود راهنمایی شوید.


http://adf.ly/CINQ


برای دانلود قسمت 26:


متاسفانه برای قسمت 26سرور مدیا فایر eror میده.براتون در rapidshare و filefactoryو ifile گذاشتم.


در صورت خراب بودن لینکها:
  • ابتدا نام مطلب را جهت پیدا کردن مطالب مشابه که معمولا منتشر می شود در سایت جستجو کنید
  • سپس اگر لینک سالمی را نیافتید مورد را در بخش دیدگاهها در پایین مطرح کنید تا رسیدگی شود
  • به اشتراک گذاری این مطلب :

    ۱۷ نظر:

    1. ببینید مستند واقعا مفید و جالبیه.مطمئن باشید هرکس میگم هرکس دانلود کنه پشیمون نمیشه.یه چیزهایی رو بررسی میکنه که از تعجب شوکه میشید.یه مطلب دیگه براتون اضافه کردم.امیدوارم کافی باشه.

      پاسخحذف
    2. من كامل ديده بودم. از وقتي ديدمش كلا با يه ديد ديگه دنيا رو نگاه ميكنم.از اون موقع به بعد تصميم گرفتم به دوستان و آشناهاي خودم بدمش. بهتره همه به عنوان منتظر امام زمان ارواحنا فداه اين مستند رو ببينن!

      پاسخحذف
    3. من هم این مستند رو دیدم.وقتی قسمت اول رو نگاه میکنی وسوسه میشی قسمت های بعد رو هم ببینی.

      پاسخحذف
    4. سلام
      قسمت 26 رو نمی تونم دانلود کنم ارور سرور می ده
      میشه یه لینک دیگه بدین لطفا ؟

      پاسخحذف
    5. متاسفانه برای قسمت 26سرور مدیا فایر eror میده.براتون در rapidshare و filefactoryو ifile گذاشتم.

      پاسخحذف
    6. سلام
      با تشکر,
      قسمت 02 دانلود نمیشه.
      من بقیه رو دانلود میکنم و نگاه نمی کنم و منتظر جواب شما هستم.
      دسته گلت درد نکنه.
      خدانگدار

      پاسخحذف
    7. سلام
      آفا دستت درد نکنه،قسمت 2 رو گرفتم.
      ولی حالا تویه دانلود قسمت 17 و 19 مشکل دارم.
      لطفا برایه ایمیلم ارسال کنید.

      آدم معتادش میشه!!!!!

      پاسخحذف
    8. راستی ازاونجایی که تو قسمت 21 هم میگه که قبلا لینک قسمت 17 رو بستن و منم نمیتونم قسمت 17 رو دانلود کنم تقاضا دارم که یا یه لینکه دیگه یا مستقیما برام بفرستین.
      یه شهر منتظرن

      پاسخحذف
    9. اگه که خراب باشه در اسرع وقت براتون یه لینک دیگه میزارم

      پاسخحذف
    10. اگه یه پیام کنار گزینه دانلود دیدید تیک کناری اش را بردارید و آن وقت دانلود کنید.من خودم تست کردم .

      پاسخحذف
    11. سلام
      بازم منم :)
      بنده با اینکه سریال رو دانلود کردم میخواستم ببینم میشه اینو برام ""با کیفیت دیویدی"" بفرستید.
      البته فکر نکنم که این سایت فروشگاه هم داشته باشه ولی بهرحالا بنده متقاضی خرید هستم.(قبلا هم گفته بودم!!!)
      لطفا با بنده تماس بگیرید.
      dark_pxe@yahoo.com

      پاسخحذف
    12. سلام
      دستت درد نكنه حسين خيلي باحال بود و خيلي باحالي
      باي

      پاسخحذف
    13. با سلام مشکل مام اینست که نمیدانم که چگونه قسمتهای قبلی را دانلود کنم و از دوستانه دیگری که کله مجموعه را دیده اند یعنی ۵۲ قسمت کامل را لطف کنند وبه این حقیر هم راهنمائی بفرمایید که چگونه من هم ۵۲ قسمت را دانلود کنم و یا ببینم،با تشکره فراوان از زحمآتی که میکشید.

      پاسخحذف
    14. این لینک مدیافایرش هست.
      http://www.mediafire.com/?8oc13he1e5yz5
      اگه نتونستید دوباره بگید تا راهنماییتون کنم.

      پاسخحذف

    ارسال دیدگاه