Home » , , , , » فیلم Meet the Spartans 2008

فیلم Meet the Spartans 2008

نوشته شده توسط حسین در تاریخ ۱۳۸۹ فروردین ۲۶, پنجشنبه


این هم فیلم طنز فیلم 300 که فیلم 300 رو به تمسخر گرفته!



اطلاعات بیشتر


دانلود از مدیافایر


http://www.mediafire.com/?6au7jq2x3wjcm


OR


DOWNLOAD LINKS:


http://www.mediafire.com/download.php?fzmm4yzztyi
http://www.mediafire.com/download.php?njoyy5ymdym
http://www.mediafire.com/download.php?bhzmmwvxm23


Password if needed: lucky


 


دانلود از کرمیت : 1 و  2 و  3 و  4


دانلود از رپیدشر: 1 و  2 و  3 و  4

در صورت خراب بودن لینکها:
  • ابتدا نام مطلب را جهت پیدا کردن مطالب مشابه که معمولا منتشر می شود در سایت جستجو کنید
  • سپس اگر لینک سالمی را نیافتید مورد را در بخش دیدگاهها در پایین مطرح کنید تا رسیدگی شود
  • به اشتراک گذاری این مطلب :

    ۱۵ نظر:

    1. سلام عزیز میشه رو سرور مدیافایر قرار بدی ممنون

      پاسخحذف
    2. براتون گذاشتم .
      لذت ببرید.
      just for you.

      پاسخحذف
    3. دادا اینو گرفتم ولی مشکل داره اکسترکت میشه ولی خوده فایله فیلم مورد داره و اجرا نمیشه با همه نوع پلیر هم تست کردم
      ولی جواب نداد
      It,s Not Working Dear Hussein

      پاسخحذف
    4. فرمت پایانیش چیه؟من خودم دانلودش می کنم و بهت میگم چطوری بازش کنی.
      راستی اون فایل اره رو دانلود کردی؟؟؟؟؟؟

      پاسخحذف
    5. rmvb فرمتش پایانیشه؛ولی تو وقت نذار پاش که DL کنی اگه میتونی یه کیفیت توپشو پیدا کن این فکرنکنم کیفیتشم جالب باشه در مورد اره هم هنوز نگرفتمش میترسم برم بازم بهم ندش فردا بهت خبرشو میدم
      Thanks Alot

      پاسخحذف
    6. این فرمت با km اخرین ورژن حتما باز میشه.اگه نشد با vlc player حتما باز میشه.
      در هر صورت امتحان کن تا من سر فرصت و به زودی برات بذارمش.
      با این فرمت خودم هم چند تا فیلم گرفتم و کیفیت تعریفی نداشت.

      پاسخحذف
    7. حسین من همون اول با همین پلیرها KM 3.0.0.1439 تست کردم نیومد بعد با VLC 1.1.5 اون هم جواب نداد

      پاسخحذف
    8. بیا امیر برات کیفیت dvd رو اضافه کردم.

      پاسخحذف
    9. من خودم دانلود کردم هم با km و هم با vlc 1.0.5 باز شد.
      کدک هم نصب کنی دیگه حتما می خونه.
      دقت کن kmحتما فاینال باشه ,حتما می خونه.من مطمعنم.

      پاسخحذف
    10. مرسی دادا؛
      معذرت،مورد ازسیستم من بود ولی این کیفیت جدیده که گذاشتی حرف نداره
      I Love You Brothar

      پاسخحذف
    11. مديا فاير رمز ميخاد lucky رو ميزنم قبول نميکنه رمزش چيه؟

      پاسخحذف
    12. lucky رمز فایل فشرده است.
      از iriproud.com استفاده کنید.

      پاسخحذف

    ارسال دیدگاه