Home » , , » Hunt to Kill 2010 BDRIP

Hunt to Kill 2010 BDRIP

نوشته شده توسط حسین در تاریخ ۱۳۸۹ مهر ۳۰, جمعه


بازیگران این فیلم هر دو قبلا در فیلم سیلوستر استالونه"EXPENDABLE' کار کرده اند.

خلاصه داستان: کشتی گیر سابق واستاد هنر های رزمی "استیون آستین" همراه با گری دنیلز در پی کشتن "actioner"هستند. آستین به عنوان گارد مرزی گرفته شده است. او را به همراه دخترش 17  ساله اش، توسط           باند برای کمک به پیگیری کردن اعضای باند رقیب به کار میگیرند.




http://adf.ly/9Z3j


PASS ==> iriproud.com


در صورت خراب بودن لینکها:
  • ابتدا نام مطلب را جهت پیدا کردن مطالب مشابه که معمولا منتشر می شود در سایت جستجو کنید
  • سپس اگر لینک سالمی را نیافتید مورد را در بخش دیدگاهها در پایین مطرح کنید تا رسیدگی شود
  • به اشتراک گذاری این مطلب :

    ۳ نظر:

    1. سلام من این فیلم رو دانلود کردم ولی موقع اکسترک کردن پارت ها میگه پارت 3 خرابه ممنون میشم رسیدگی کنید

      پاسخحذف
    2. من خودم دانلودش کردم.سالم بود.
      وقتی بازش می کنی کلیک راست نکن.روش کلیک کن و وقتی باز شد گوشه ی سمت چپ پایین تیک گزینه keep broken files را بزن و به eror کاری نداشته باش تا اکسترکت بشه.

      پاسخحذف

    ارسال دیدگاه