Home » » Warcraft III: The Frozen Throneبازی استراتژیک

Warcraft III: The Frozen Throneبازی استراتژیک

نوشته شده توسط حسین در تاریخ ۱۳۸۹ دی ۱۹, یکشنبه


شاید تا به حال بازی زیبای را در سیستم کامپیوتری خود یا در گیم نت ها بازی کرده باشید . این بازی که از گرافیک بالا برخوردار است و بازی فکری و به صورت استراتژیکی می باشد از محبوبیت بالا و طرفداران زیادی در سبک بازی های ساخته شده با سبک استراتژیک دارد.
WarCraft از اندک بازی هایی است که در تمامی ویرایش های عرضه شده خود عالی درخشیده و به هیچ گاه کلاس کیفیتی بازی خود را پایین نیاورده و همیشه با هر عرضه در صدر زیباترن بازی های دنیا قرار می گرفت.





حداقل سیستم مورد نیاز :
System: 400 MHz Pentium II or equivalent
RAM: 128 MB
Video Memory: 8 MB
Hard Drive Space: 550 MB



http://www.mediafire.com/?irb749ae4xzbe


MEDIAFIRE PASSWORD==> iriproud.com



برای دانلود map ها به این سایت مراجعه فرمایید.

در صورت خراب بودن لینکها:
  • ابتدا نام مطلب را جهت پیدا کردن مطالب مشابه که معمولا منتشر می شود در سایت جستجو کنید
  • سپس اگر لینک سالمی را نیافتید مورد را در بخش دیدگاهها در پایین مطرح کنید تا رسیدگی شود
  • به اشتراک گذاری این مطلب :

    ۵ نظر:

    1. داش اين بازي چحوري نصب ميبشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      منظورم اينه كه نسخه اصلي هست يا بايد يه نسخه قبليش بر روي كامپيوتر نصب باشه

      اگه يه توضيحي درباره نصب و اجرا بازي بديد ممنونميشم

      پاسخحذف
    2. راستش من خودم دانلودش نکردم .ومگه setup نداره؟حالا بازم اگه نشد من خودم دانلودش می کنم .اگه بازم نتونستم مشکلشو بهت بگم یه لینک دیگه بهت میدم.

      پاسخحذف
    3. نه نداره هيچي نداره وقتي بازش ميكنم همه چي داره جز نصب و setup
      اگه ميتوني خودت دانلودش كن بهم بگو چجوري دمت گرم

      پاسخحذف
    4. من خودم دانلودش کردم.بله همون طور که خودتم گفتی باید نسخه 3 شو اول نصب کنی.این فقط یه یه patch هستش.
      موفق باشی.

      پاسخحذف

    ارسال دیدگاه