Home » , , » مستند Bermuda Triangle Beneath the Waves

مستند Bermuda Triangle Beneath the Waves

نوشته شده توسط حسین در تاریخ ۱۳۸۸ اسفند ۲۶, چهارشنبه

loading...


نام مستند: مثلث برمودا در اعماق امواج – Bermuda Triangle Beneath the Waves
کمپانی سازنده: Discovery Channel
سال انتشار: ۲۰۱۰
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۵۰ دقیقه
حجم: ۲۰۰ مگابایت
کیفیت: DVDRip Mkv
زیرنویس فارسی: ندارد
خلاصه داستان:بعضی از مردم معتقدند که قوانین فیزیک در منظقه مثلث برمودا حاکم نمی باشد. و یکی از دو مکان در دنیا می باشد که قطب نما در آن جا به درستی کار نمی کند. این مستند به بررسی این پدید در اعماق دریا و کشتی ها و هواپیماهایی که ناپدید شدند می پردازد و …




Rapidshare Link:
http://rapidshare.com/files/362893003/Bermuda_BY-IRPROUD.rar

در صورت خراب بودن لینکها:
  • ابتدا نام مطلب را جهت پیدا کردن مطالب مشابه که معمولا منتشر می شود در سایت جستجو کنید
  • سپس اگر لینک سالمی را نیافتید مورد را در بخش دیدگاهها در پایین مطرح کنید تا رسیدگی شود
  • به اشتراک گذاری این مطلب :

    ۳ نظر:

    1. سلام
      از زحماتتون تشکر می کنم
      اما چرا دیگه روی مدیا فایر آپلود نمیکنید
      این چند وقت 2 بار فیلتر شد ولی با کمی پیگیری دوباره باز شد
      روی مدیا فایر باشه دسترسی بهش راهت تره

      بازم تشکر

      موفق باشید

      پاسخحذف
    2. شما درست میگید.
      خودم هم سعی می کنم برای اکثر مطالب لینک مدیافایر بزارم.
      ولی یه سری مشکلات فنی وجود داره که آپلود روی رپیدشر رو آسونتر میکنه !
      به هر حال سعی می کنم بیشتر لینکهای مدیافایر بزارم

      پاسخحذف
    3. ممنون
      باز هم از این که اینقدر زحمت می کشید تشکر می کنم

      پاسخحذف

    ارسال دیدگاه