Home » , , , » چگونگی دانلود از رپیدشر

چگونگی دانلود از رپیدشر

نوشته شده توسط حسین در تاریخ ۱۳۸۹ خرداد ۱۴, جمعه

رپیدشر یکی از بزرگترین سایتهای اشتراک فایل محسوب میشود که برای دانلود از آن باید حق اشتراک پرداخت کنید . این سایت بطور مجانی (البته بصورت محدود) نیز به کاربران سرویس ارائه میدهد .



  • اگر برای استفاده از رپیدشر اکونتی تهیه نکرده اید بعد از باز کردن لینک مربوطه بر روی گزینه free user کلیک کنید و سپس اگر کسی با IP شما در حال دانلود نباشد یا اخیرا فایلی را دانلود نکرده باشد لینک دانلود بعد از پایان شمارش معکوس برای شما نمایان میشود.

clip_image001

clip_image002[5]clip_image003

  • اگر شما از جمله کسانی هستید که اکونت این سایت را خریداری کرده اید براحتی با استفاده از برنامه IDM میتوانید لینکهای رپیدشر قرارداده شده در سایت را دانلود کنید ،برای اینکار ابتدا باید تنظیماتی در دانلود منجر خود اعمال کنید:

برنامه دانلود منجر خود را باز کرده و از گزینه Options در قسمت site logins گزینه new را انتخاب کنید ، سپس در صفحه باز شده در قسمت server/path عبارت “*.rapidshare.com” را وارد کنید و در قسمت user و password مشخصات اکونت خود را وارد کنید و سپس بر روی OK کلیک کنید .

clip_image005

با این کار برای دانلود تمامی لینکهای سایت رپیدشر از این اکونت استفاده میشود.

  • اگر تعداد لینکهای دانلودی زیاد باشد اضافه کردن تک تک آنها به دانلود منجر می تواند وقتگیر باشد ، در این حالت برای دانلود لینکهای قرارداده شده اول لینکها را انتخاب کرده و بر روی گزینه download with IDM کلیک کنید

clip_image007

  • در مورادی نیز ممکن است لینکهایی را از سایتهای گوناگون در یک فایل text ذخیره کرده باشید و بخواهید آنها را به دانلودمنجر اضافه کنید ، برای اینکار کاقیست فایل متنی مورد نظر را ذخیره کرده و سپس به دانلود منجر رفته و از منوی file>import>from text file را انتخاب کنید.

clip_image011

و فایلی را که در قسمت قبل ذخیره کردید را انتخاب کنید.
در صورت خراب بودن لینکها:
  • ابتدا نام مطلب را جهت پیدا کردن مطالب مشابه که معمولا منتشر می شود در سایت جستجو کنید
  • سپس اگر لینک سالمی را نیافتید مورد را در بخش دیدگاهها در پایین مطرح کنید تا رسیدگی شود
  • به اشتراک گذاری این مطلب :

    0 دیدگاه:

    ارسال یک نظر

    ارسال دیدگاه